Wie moet er onder de lat bij Oranje?

RickPSV

Active member
4774268.jpg


Een vraag die ik mezelf wel eens afvraag is: Wie moet er onder de lat bij Oranje? Cillessen, Krul, of toch misschien die goede Ten Rouwelaar?

Cillessen is vooralsnog eerste keus van bondscoach Danny Blind wie weet binnenkort ook van Van Gaal bij Manchester United, maar is Krul niet een beetje beter? Of misschien Vermeer die tegen Spanje de wedstrijd van zijn leven had?

Discussieer in reactie wie jij vind dat onder de lat moet bij Oranje.
 
Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Er valt niks te discussi?ren. Blind is een Ajacied, dus die bonenstaak met bange puppy-ogen staat onder de lat.
 

Wigboldus

Well-known member
Krul, goede lijnkeeper, ervaring, straalt wat uit. Communiceert volgens mij ook goed. Is alleen niet altijd heel goed bij hoge ballen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Klopt.

Ik kies voor Zoet, heeft de uitstraling van een kerel. Kan er verder geen klote van maar dat is niet belangrijk. Krul was afgelopen jaar ook niet echt grandioos maar dat doet er verder niet toe want die heeft tenminste uitstraling maar goed, ik begrijp van Satyr dat Blind een Ajacied is en dus altijd voor Cillessen kiest dus ik neem aan dat er een slotje kan op dit topic.
 

Pascallovic

Well-known member
Alsof het uitmaakt dat je de bal zelfverzekerd uit het net haalt of met bange puppy-ogen. Het blijft een doelpunt.
 

gevegt

Well-known member
De Boer vindt dat Cillissen beter moet communiceren met zijn achterhoede. Als dat bij zijn club al een probleem is, dan lijkt me dat in Oranje een nog groter probleem. Krul is daarom een betere optie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Cillessen is dus een doetje, kijkt bang uit zijn ogen, heeft geen uitstraling, houdt nooit penalty's tegen en kan niet communiceren. Niet meer oproepen dus.
 

Eef de Kip

Well-known member
Is de Boer opeens BC geworden?

Kun je nagaan dat als Cillessen nu al de beste is hoeveel beter die is als hij nog beter gaat communiceren.
 

JFK

Well-known member
Touch?.

Met die verdediging Zoet dan maar.
Hoewel Zoet allang bij Real Madrid had moeten zitten, is hij sinds Pasveer een paar keer mocht meedoen, een angstig keepertje. Daarom moet Pasveer dus in Oranje. Kan je altijd nog beslissen of Zoet als reservekeeper mee mag.
 

RickPSV

Active member
Hoewel Zoet allang bij Real Madrid had moeten zitten, is hij sinds Pasveer een paar keer mocht meedoen, een angstig keepertje. Daarom moet Pasveer dus in Oranje. Kan je altijd nog beslissen of Zoet als reservekeeper mee mag.

Zoet met Vermeer wisselen als 3e keeper? Aangezien Vermeer zoveel blundert... en Blind Ajacied is en Vermeer naar de concurrent is gegaan,
 

Janssen

Well-known member
Er is natuurlijk maar 1 man die deze plek onder de lat verdient. De man met de beste reflex van het Westelijk Halfrond (of in elk geval de Westelijke Mijnstreek) en een goddelijke baard waar menig Spartaans leider "U" tegen zou zeggen.

864.jpg


ID140714_persdag_008.jpg


ferhat-kaya(fortuna-sittard)(01-11-2014).jpg
 
Bovenaan