Wie moet er onder de lat bij Oranje?

Batigoal

Well-known member
Laten we in hemelsnaam Stekelenburg 1e keeper maken desnoods tot-ie 38 is.

Laten we eerst de transferperiode maar even afwachten. Als de transfer van Bravo naar Manchester City is afgerond wordt de interesse van Everton in Joe Hart waarschijnlijk concreet gemaakt.
 

Abubakari

Well-known member
Nee joh. Mag nu even ruiken door de blessure van Ter Stegen en daarna gewoon op de bank. Zeker zodra ze merken dat hij toch niet zo lekker meevoetbalt.

Verwacht ik niet.

Ter Stegen zal nu ongewtijfeld de 1e keeper worden lijkt me.
En onder Mourinho krijgt Daley Blind nooit een basisplaats.

Wacht maar af, duurste keeper die Barca ooit gekocht heeft, doen ze niet om hem op de bank te zetten. Die gaat daar zijn oude niveau weer halen, degelijk, zelden op een foutje te betrappen wordt daar voor jaren eerste keeper.
 

vakx2.0

Banned
Als het hem lukt om z'n neerwaartse vormspiraal een halt toe te roepen wel.... hij ziet er nu in elk geval stralend uit. De wallen onder z'n ogen lijken als bij toverslag verdwenen du moment hij Rostov verliet en naar Rostov vloog.
 

Batigoal

Well-known member
Ik verwacht het ook niet, maar Ter Stegen heeft de afgelopen jaren geen 3 wedstrijden achter elkaar mogen keepen. Dus niemand heeft een beeld van hem. Sterker nog, het feit dat Luis Enrique zo rigide hem geen kans gaf met Bravo in de goal zegt misschien wel dat Ter Stegen helemaal niet zo goed is als weleens wordt beweerd.
 

RickPSV

Active member
Het zou wat zijn als Cillessen als 2e Barcelona keeper nog geselecteerd wordt... Ik hoop in ieder geval dat Zoet nu eerste keeper bij Oranje wordt want die is overduidelijk beter, dat heeft ie afgelopen jaar bij PSV ?n Oranje bewezen. En ook begin van dit jaar speelt hij prima.
 

vakx2.0

Banned
Vind ik ook. Maar ik heb liever niet dat hij in dit Oranje onder deze BC terecht komt. Voor je het weet wordt hij met de daar heersende vormdop ge?nfecteerd. Laat ie zich maar lekker blijven ontwikkelen bij PSV. En zet Krul, Stekelburg of die tweede keeper van Barca maar onder de lat for the time being. Mochten ze het toernooi halen, kunnen ze Zoet altijd nog oproepen.
 
Bovenaan