Laten we in hemelsnaam Stekelenburg 1e keeper maken desnoods tot-ie 38 is.
Cillessen in ieder geval niet meer; die heeft ervoor gekozen om bankzitter te worden. Dan ben je uit beeld.
Cillessen in ieder geval niet meer; die heeft ervoor gekozen om bankzitter te worden. Dan ben je uit beeld.
Die staat er morgen gewoon in en wordt ook eerste keeper bij Barcelona.
Die staat er morgen gewoon in en wordt ook eerste keeper bij Barcelona.
Nee joh. Mag nu even ruiken door de blessure van Ter Stegen en daarna gewoon op de bank. Zeker zodra ze merken dat hij toch niet zo lekker meevoetbalt....
Nee joh. Mag nu even ruiken door de blessure van Ter Stegen en daarna gewoon op de bank. Zeker zodra ze merken dat hij toch niet zo lekker meevoetbalt.
En onder Mourinho krijgt Daley Blind nooit een basisplaats.Verwacht ik niet.
Ter Stegen zal nu ongewtijfeld de 1e keeper worden lijkt me.
Die transfersom garandeert Cillessen echt geen basisplek. Er hebben wel duurdere spelers op de bank gezeten daar.Wacht maar af, duurste keeper die Barca ooit gekocht heeft, doen ze niet om hem op de bank te zetten.
Die transfersom garandeert Cillessen echt geen basisplek. Er hebben wel duurdere spelers op de bank gezeten daar.
De wallen onder z'n ogen lijken als bij toverslag verdwenen du moment hij Rostov verliet en naar Rostov vloog.
De reden dat ie daar eerste keus wordt zit hem ook meer in die andere zin uit mijn post, had je beter ook kunnen quoten.