Wie moet er onder de lat bij Oranje?

Max

Administrator
Forumleiding
Zo balen dat Koeman t niet meer ziet zitten in Steek. Zal me trouwens niks verbazen als dit een streek van m was tav de KNVB.

Dan zie je echt spoken. Lijkt mij niet dat je Stekelenburg zowel naar Southampton als naar Everton haalt als je het niet in hem ziet zitten. Op dat KNVB verhaal zal ik maar niet in gaan.
 

Eresd?g?

Banned
Dan zie je echt spoken. Lijkt mij niet dat je Stekelenburg zowel naar Southampton als naar Everton haalt als je het niet in hem ziet zitten. Op dat KNVB verhaal zal ik maar niet in gaan.
Ik doelde meer op t feit dat Steek bij Everton eerste helft vd competitie basisspeler was en nu weer op de bank zit.... Of ga je dat ook ontkennen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wie moet er onder de lat bij Oranje?

Ik doelde meer op t feit dat Steek bij Everton eerste helft vd competitie basisspeler was en nu weer op de bank zit.... Of ga je dat ook ontkennen?

Dramaqueen. Ik geloof niet dat de trainer die hem heeft laten debuteren, basisspeler heeft laten worden en hem twee keer heeft aangetrokken, dat hij het in die keeper niet ziet zitten. Neemt niet weg dat een keeper die terugkomt van een blessure potentieel beter kan worden bevonden. Uit mijn hoofd is dat het geval.

Om je niet helemaal overstuur te laten raken, zal ik nog steeds niet op dat KNVB deel ingaan.
 
Laatst bewerkt:

mamaroli

New member
Zoet, Vorm en Cillessen schelen qua kwaliteit niet, alledrie matige keepers. Zoet speelt wekelijks en is momenteel in vorm dus Zoet. Al vind ik Vorm van de drie wel de betere keeper, zonde dat hij wegkwijnt op de bank.
 

Batigoal

Well-known member
Vorm zit op een leeftijd dat je niet meer aan hem moet beginnen. Keepers kunnen langer doorgaan met hun carri?re, maar niet als je al een aantal jaar alleen maar op de bank zit. Ik hoop dat Cillessen komende zomer naar een club gaat waar hij aan spelen toekomt, anders raakt hij a la Stekelenburg al relatief vroeg uit beeld. Helaas zijn er weinig Nederlandse opties achter deze drie. Bizot en Padt is toch weer een niveau minder.
 

mamaroli

New member
Vorm zit op een leeftijd dat je niet meer aan hem moet beginnen. Keepers kunnen langer doorgaan met hun carri?re, maar niet als je al een aantal jaar alleen maar op de bank zit. Ik hoop dat Cillessen komende zomer naar een club gaat waar hij aan spelen toekomt, anders raakt hij a la Stekelenburg al relatief vroeg uit beeld. Helaas zijn er weinig Nederlandse opties achter deze drie. Bizot en Padt is toch weer een niveau minder.

Het is zonde dat Tim Krul na zijn blessure nooit meer op niveau is gekomen. Hij was geen typische Nederlandse keeper, maar wel de betere keeper van het stel.
 
Bovenaan