Wie moet er onder de lat bij Oranje?

mamaroli

New member
Daar is ook niet zo veel voor nodig, Zoet vind ik ook geen goeie keeper.

En Zoet is momenteel het beste dat we hebben, dus dan is Pasveer het beste dat we hebben?
Waar zijn de tijden van Ed De Goey, Westerveld en v.d Sar. En daar achter had je nog een Hesp, Waterreus en v.d Gouw.
 

Abubakari

Well-known member
Zo slecht dat Pasveer de beste is is het godzijdank ook weer niet met het NLs voetbal gesteld. Maar we zitten gewoon op alle fronten met een zwakke lichting, ook de keepers zijn niet wat ze geweest zijn.
 

mamaroli

New member
Zo slecht dat Pasveer de beste is is het godzijdank ook weer niet met het NLs voetbal gesteld. Maar we zitten gewoon op alle fronten met een zwakke lichting, ook de keepers zijn niet wat ze geweest zijn.

Dat sowieso. Ik was "fan" van Tim Krul voor zijn blessure, wel een a typische keeper in Nederland. Maar die haalt zijn niveau ook niet meer.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Feyenoord heeft ook die Bijlow, schijnt wel een groot talent te zijn.

Zeker een talent, maar nog wel jong en onstuimig. Bovendien ook de enige keeper volwaardige keeper in onze selectie. Of Jones moet er nog een jaar aan vastplakken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zeker een talent, maar nog wel jong en onstuimig. Bovendien ook de enige keeper volwaardige keeper in onze selectie. Of Jones moet er nog een jaar aan vastplakken.

Tsja we schijnen Vorm te halen. Lekker keepersbeleid.
 

gevegt

Well-known member
Dat gelukkig wel. Maar ik geloof dat Vermeer jonger is en in principe ook niet slechter dan Vorm.

Vermeer is ook over de dertig. Dat hij weg is, vind ik wel logisch.
Wat ik een beetje vreemd vindt is hoe er met Hahn is omgegaan. Dat is toch wel een talent.
 
Bovenaan