Wie moet er onder de lat bij Oranje?

Abubakari

Well-known member
Haha, stelletje opportunisten. Zullen we eerst eens wachten tot ie meer dan 3 aanvaardbare potjes achter elkaar heeft gekeept?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Haha, stelletje opportunisten. Zullen we eerst eens wachten tot ie meer dan 3 aanvaardbare potjes achter elkaar heeft gekeept?

Het zijn inmiddels al zes aanvaardbare potjes, maar verder ben ik het wel met je eens. Het is vooral dat we amper goede keepers hebben dat hij daarom nu al genoemd wordt. Maar verder is het natuurlijk nog te vroeg.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Het feit dat ie twee keer de concurrentiestrijd met Vermeer wint, zegt ook iets. Ik vind het een heel goede keeperT.
 

Atreides

Well-known member
Gezien zijn leeftijd is Bijlow een prima optie, zeker gezien het feit dat je drie keepers kan meenemen.
 

Pascallovic

Well-known member
Hoe zit het nu met Krul ?

Die schijnt zich toch ook behoorlijk te hebben herpakt..

Hangt er vanaf wat je definieert onder 'herpakt'. Speelt weer wekelijks in de PL, maar is tevens de meest gepasseerde doelman daar. Heeft natuurlijk ook met het niveau van de verdedigers bij Norwich te maken, maar heb nou niet het idee dat ie het heel bijzonder doet.
 

Unregistere

Well-known member
Cillessen, Krul, Bijlow zou best een logisch rijtje kunnen zijn. Al verwacht ik dat Koeman, ook met het oog op de groepsprocessen waarover hij vaak spreekt, met Cillessen, Zoet, Bizot naar het EK zal gaan.
 

Mario

Well-known member
Ik ben toch zeer benieuwd hoe we verder gaan met de keepers. Ik denk niet dat Cillessen gaat terugkeren onder Frank de Boer, die stond vast juichend voor zijn tv na de blunders van Stekelenburg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Neem aan dat de bondscoach niet gaat terugkeren. Dan ligt in beginsel alles open. Dus zelfs Bijlow maakt wel een kans.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bijlow staat de komende interlands onder de lat. Kan haast niet anders.
 

Max

Administrator
Forumleiding
In de voorlopige selectie Bijlow, Drommel, Krul en Pasveer. Duidelijk dat Bijlow gaat keepen.
 
Bovenaan