Welnee, we hebben de beste verdedigers ter wereld. Die lossen dat probleem moeiteloos op.Dit blijft echt een probleem jongens…
Misschien Pasveer wel straks in November.
De heilige Cruijff wilde al zonder keeper spelen. Nu hebben we de beste verdedigers ooit. Dat moet dus kunnen.De Ligt lijkt me idd ook wel een aardige keeper….
Waarom ook niet, lang leve de aanval!De heilige Cruijff wilde al zonder keeper spelen. Nu hebben we de beste verdedigers ooit. Dat moet dus kunnen.
Kijk, zo moet het!Waarom ook niet, lang leve de aanval!
Vliegende keep!Noa lang lijkt me ook een prima keeper
Dat doen ze al bij voetbal.Gewoon 2 keepers opstellen.
Van Gaal heeft al gehint dat Krul meegaat naar het WK. Ik vermoed dat Flekken zijn plekje als reservekeeper ook wel binnen heeft. Dat zou betekenen dat de overgebleven plek naar Bijlow of Cillessen gaat. Dat zijn de twee besten, maar ook de twee blessuregevoelige opties. Hij zal wel degene kiezen die tegen die tijd het beste in vorm is én geruime tijd fit.Dit blijft echt een probleem jongens…
Misschien Pasveer wel straks in November.
1,88 is toch niet zo klein voor een keeper?Bijlow moet altijd mee, die kan nog groeien en een beetje ervaring opdoen kan nooit kwaad.
Onder de 1.90 tel je niet mee als keeper.1,88 is toch niet zo klein voor een keeper?
https://www.telegraaf.nl/sport/130153226/advocaat-cillessen-reageert-op-beschuldiging-spaanse-vrouw
Wat een toeval, precies voor een WK-voetbal.