Wie moet er onder de lat bij Oranje?

Max

Administrator
Forumleiding
De reden om niet voor Cillessen te kiezen is dat het enorme lul is in de groep.
Een arrogante kwal die de sfeer in de groep verpest en niet kan samenwerken.
Dat heeft de spelersraad uiteraard ook laten weten aan de bondscoach.
Naturlijk breng je dat niet zo naar buiten, maar dat is de reden, weten jullie dat ook weer.

Ik geloof ook niet dat iemand daar op DVK oneens mee zal zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Het is wel raar, ja. Sowieso snap ik de hype rondom Noppert niet zo goed. Hij heeft blijkbaar weleens een penalty gestopt en is erg lang, maar verder kun je zijn ervaring toch niet met de andere opties vergelijken? Ook Flekken speelt gewoon jaren Bundesliga. Is wel wat anders dan Go Ahead en een paar maanden Heerenveen.

Bij Cillessen moet er haast gekozen zijn op basis van niet-voetbalgerelateerde argumenten dan alleen vorm.
 

Abubakari

Well-known member
Als je Louis goed verstaat keept Noppert straks want “hij is de enige keeper die op dit moment in vorm is”. En dat is bij van Gaal heel belangrijk.
Eagles en Heerenveen of niet, hij keept gewoon goed. Mag van mij wel naar Ajax als we afscheid gaan nemen van de bijna veertigers en “shaky Sam” Jay Gorter.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Max

Administrator
Forumleiding
Van Gaal lult meestal een eind heen, dus nu legt hij de nadruk op NopperT, dus dan keept Pasveer of Bijlow.
 

De Wolf

Well-known member
Onze doelman is verre familie van darter Danny Noppert. Nu zal Groene Scout wel zeggen LB. Is het ook.

5CB555B3-D015-4A35-B9B0-37610577FAFA.jpeg
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ook nog even de vraag hoe ze nou van Otten naar NopperT zijn overgegaan.
 

Mario

Well-known member
Ook Noppert gaat dus nooit een penalty stoppen bij Oranje.. Leuke vent verder, jammer dat ie straks naar Ajax gaat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Toch ook niet de onontdekte wonderkeeper gebleken. Zou uiteindelijk van niveau Pasveer kunnen zijn, maar dan een jaar of tien jonger. Dus dat is dan wel een interessante optie voor Ajax mits op te halen voor een redelijke prijs. Ik zou niet op basis van die vijf WK potjes twintig miljoen gaan overmaken.
 
Bovenaan