Wie moet er onder de lat bij Oranje?

Jef400

Well-known member
Ik snap Pasveer dus ook totaal niet. Die heeft niets in Oranje te zoeken. Ook niet bij Ajax nu trouwens...
 

Abubakari

Well-known member
Vind het ook raar, Cillissen is toch de degelijkste van het stel. Een andere reden dan dat het een beetje een rare gast is zou ik ook niet kunnen bedenken.
Maar goed, Weghorst en Janssen ipv Brobbey en Malen snap ik ook niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Geen Flekken, dat snap ik echt niet

Ik kijk nooit Duits voetbal, maar ieder roept (elkaar na?) dat Flekken zo in vorm is. Dan snap ik het ontbreken van Flekken ook niet. Qua persoonlijkheid zou het toch ook geen issue moeten zijn. Hij is bankzitten gewend in interlandperiodes.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vind het ook raar, Cillissen is toch de degelijkste van het stel. Een andere reden dan dat het een beetje een rare gast is zou ik ook niet kunnen bedenken.
Maar goed, Weghorst en Janssen ipv Brobbey en Malen snap ik ook niet.

Van Gaal gooit het bij Cillessen op vorm van de laatste paar weken. Wat ik dan een gekke reden vind, want Pasveer is ook niet echt lekker in vorm. Ik heb ook niet echt het idee dat Cillessen nou zo matig was de laatste weken en ik ben geen fan van Cillessen, maar zij zullen er kennelijk anders naar hebben gekeken.

Brobbey zal wel vanwege gebrek aan fitheid er niet bijzitten. Van Gaal benoemde dat als een heel belangrijk aspect. Schreuder die noemde dat als reden om hem tegen Vitesse niet op te stellen, dus daar helpt Schreuder Brobbey niet echt mee. Malen is sinds zijn vertrek naar Dortmund toch ook niet direct een doorslaand succes? Maar met Janssen en De Jong en Weghorst heb je sowieso wel een spits aan de vele kant. Dan was een Malen of Danjuma logischer.
 

De Wolf

Well-known member
Keeper van Ajax klinkt altijd net iets beter dan keeper van NEC. Vind het al bijzonder dat er een paar uit de Belgische competitie bij zitten.
 

De Groene Scout

Well-known member
De reden om niet voor Cillessen te kiezen is dat het enorme lul is in de groep.
Een arrogante kwal die de sfeer in de groep verpest en niet kan samenwerken.
Dat heeft de spelersraad uiteraard ook laten weten aan de bondscoach.
Naturlijk breng je dat niet zo naar buiten, maar dat is de reden, weten jullie dat ook weer.
 
Bovenaan