Duitsland is toch het enige land waar amateurclubs een grote kans hebben een club uit het hoogste niveau te loten?
Duitsland is toch het enige land waar amateurclubs een grote kans hebben een club uit het hoogste niveau te loten?
En die overzeese gebieden zullen eerst lokale voorrondes spelen neem ik aan? En vanaf welke ronde kan een ploeg uit Frankrijk dan een ploeg uit Guadeloupe loten? Leuk uitduel.Is er trouwens een groter jaarlijks bekertoernooi ter wereld qua omvang dan de Coupe de France?
Ik heb eens even gekeken, maar er nemen dus 4.016 clubs deel in 1 seizoen. In Duitsland is dat over 2 seizoenen verspreid met de regionale bekers. Ook nemen in Frankrijk de overzeese gebieden deel, dus bv. Reunion, Mayotte, Martinique, Guadeloupe en Tahiti.
En die overzeese gebieden zullen eerst lokale voorrondes spelen neem ik aan? En vanaf welke ronde kan een ploeg uit Frankrijk dan een ploeg uit Guadeloupe loten? Leuk uitduel.
Hoeveel deelnemers heeft de FA Cup?? Dat zal toch ook richting de paar duizend gaan?
Hoe gaat dat dan? Je loot Reunion FC uit, en dan zeg je 'daar willen we niet tegen spelen', of wordt het duel dan omgedraaid?Volgens mij zijn de eerste zes rondes van de Coupe de France regionaal. Daarna kan inderdaad een club uit het vasteland een club loten uit een van de kolonies. Echter, clubs op het vasteland zijn niet verplicht om uit tegen overzeese clubs te spelen.
Er staat dat clubs zich kunnen opgeven voor een uitduel
En die overzeese gebieden zullen eerst lokale voorrondes spelen neem ik aan? En vanaf welke ronde kan een ploeg uit Frankrijk dan een ploeg uit Guadeloupe loten? Leuk uitduel.
Hoeveel deelnemers heeft de FA Cup?? Dat zal toch ook richting de paar duizend gaan?
Volgens mij verschilt het per overzees gebied hoe een ploeg zich plaatst.
Ajax, Feyenoord en PSV hebben nog geprobeerd om met miljoenen euro's de andere clubs te overtuigen mee te doen aan de hervormingsplannen.
Welke competitievervalsing?Heracles vond echter iedere vorm van compensatie voor hun jarenlange competitievervalsing te weinig.
Welke competitievervalsing?