Bang dat je club er weer uitvliegt als er twee rechtstreeks degraderen?
Je moet het zo zien: het wordt moeilijker om te handhaven maar het wordt makkelijker om weer te promoveren
Je moet het zo zien: het wordt moeilijker om te handhaven maar het wordt makkelijker om weer te promoveren
Daarom zie ik de grotere kans op degradatie ook niet als probleem inderdaad.
Het Duitse degradatiesysyteem is prima, de nummer 16 speelt de nacompetitie en de nummer 17 en 18 gaan eruit.
Het wordt overal als slecht nieuws gebracht maar voor voetballiefhebbers is het toch juist prettig dat er geen opzet komt waarvan ze in alle andere landen juist spijt hebben?[/QUOTE]
Kun je dat onderbouwen?
Ik ben er wel voorstander van om, wellicht in een iets afgeslankte vorm, play-offs te behouden. Heerlijke wedstrijden altijd en zorgt er tevens voor dat er meer ploegen langer ergens om spelen.
De FA heeft volgens The Times ingrijpende plannen om de gevolgen van de Brexit het hoofd te bieden. Een van de voorstellen die donderdag worden voorgelegd aan de clubs in de Premier League is om het aantal spelers van buiten Groot-Brittanni? flink te beperken: van zeventien naar twaalf per selectie.
FA wil minder buitenlanders als antwoord op Brexit
https://www.vi.nl/nieuws/fa-wil-minder-buitenlanders-als-antwoord-op-brexit
Dat krijgen ze er niet doorheen als de PL clubs er niet mee instemmen, wat ik niet zie gebeuren.
Overigens zullen er vanzelf minder buitenlanders komen als de werkvergunning-regels (die erg streng zijn hier) niet veranderen en ook op EU-spelers van toepassing worden.