Ik las dat de 11 "founders" voor 20 jaar vast zouden staan en dus niet kunnen degraderen. De 5 gastclubs zouden dan wel kunnen wisselen per seizoen.Maar als er een soort promotie/degradatie naar die super league zal komen, dan zou het een ander verhaal zijn. Maar daar is geloof ik geen sprake van.