Of Excelsiorv dan op het hoogste niveau voetbalt.
Dundee United zou dat ook niet doen.
Of Excelsiorv dan op het hoogste niveau voetbalt.
Gewoon een gezamenlijke competitie met Schotland. Dundee United v Excelsior lijkt mij wel wat.
Dundee United zou dat ook niet doen.
Wat doet Marseille er dan in?Volgens het Duitse blad Der Spiegel zal er vanaf 2021 een Super League komen met de grote clubs van Europa.
Lijstje?
Op basis waarvan zou Spurs mee moeten doen? Die landstitel in de jaren 60?Zal Tottenham blij mee zijn dat het ontbreekt. En ook Porto en Benfica had ik wel verwacht.
Even tellen:
Engeland 5 ploegen
SPanje 2 + 1 gastploeg
Duitsland 1 + 1 gastploeg
Itali? 2 + 2 gastploeg
Frankrijk 1 + 1 gastploeg
Verder nog een linkje:
https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/super-league-moet-in-2021-van-start-gaan~aab0f6ab/
Laat ze idd lekker een soort NBA oprichten, ipv dat ze het hele Europese voetbal gijzelen door steeds meer CL/EL-plekken te eisen. Kunnen ze ook mooi over de hele wereld spelen.
Nou, ik wens ze veel plezier. Doei!Volgens het Duitse blad Der Spiegel zal er vanaf 2021 een Super League komen met de grote clubs van Europa.
Nou, ik wens ze veel plezier. Doei!
Op basis waarvan zou Spurs mee moeten doen? Die landstitel in de jaren 60?
Succes.Even vastgelegd om je over drie jaar om je oren te kunnen slaan.
Succes.
Als we op basis van historie gaan kijken zou Ajax mee moeten doen, maar gezien het rijtje ploegen kijkt men dus meer naar de laatste jaren. Er zijn 5 Engelse ploegen geselecteerd, denk dat Tottenham daar echt wel bijhoort gezien de prestaties van de laatste jaren.