Wat een schitterende lijst Oud-Hollandse voornamen.Je kan ook op Wim Kok (26) stemmen.
Ik vraag mij ook af of Tom Koekoek familie is van de bekende boer.
Kandidatenlijst 2023
tweedekamer.sgp.nl
Wat een schitterende lijst Oud-Hollandse voornamen.Je kan ook op Wim Kok (26) stemmen.
Ik vraag mij ook af of Tom Koekoek familie is van de bekende boer.
Kandidatenlijst 2023
tweedekamer.sgp.nl
Familie van Ank?Ja, net als de typisch oer-Hollandse naam Venus aka Ma'maQueen Bijleveld van Bij1.
Die heet gewoon Dennis.Ja, net als de typisch oer-Hollandse naam Venus aka Ma'maQueen Bijleveld van Bij1.
Nee ik moet nog gaan.Heeft iedereen hier al gestemd? De landelijke opkomst viel eerder vanmiddag nog een beetje tegen.
Gestemd op een kale man met baard.Heeft iedereen hier al gestemd? De landelijke opkomst viel eerder vanmiddag nog een beetje tegen.
2x!Heeft iedereen hier al gestemd? De landelijke opkomst viel eerder vanmiddag nog een beetje tegen.
Weer je rijbewijs in de gleuf gedaan?
1x GroenLinks en 1x PVDA?
Vanochtend vroeg al.Heeft iedereen hier al gestemd? De landelijke opkomst viel eerder vanmiddag nog een beetje tegen.
Kun je wel weer neerbuigend en cynisch doen maar hij heeft wel gelijk.Ja, dat ging lekker...
Je moet er niet aan denken dat zo iemand een wapen bij zich heeft ofzo...
Die gek was toch van de partij die de NOS ging aanklagen omdat in zijn optiek alle partijen evenveel aandacht moeten krijgen op TV in aanloop naar de verkiezingen?? De schat...
GKL?Zo weer gestemd op Feyenoorder.
Voortaan stembiljetten met foto's dus.Ik op een Friezin die in Groningen in de gemeenteraad zit.
Bekijk bijlage 762026