Tweede Kamerverkiezingen 22 november 2023

Ik stem op

  • BBB

  • PVDA / GL

  • VVD

  • PVV

  • D66

  • PVDD

  • SP

  • CDA

  • JA21

  • Volt

  • FVD

  • Christenunie

  • SGP

  • DENK

  • BVNL

  • BIJ 1

  • 50 Plus

  • Iets anders

  • Nieuw Sociaal Contract

  • Aant Jelle Soepboer


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

De Wolf

Well-known member
Al die Feyenoorders in de politiek zijn een stel oplichters.

En die ene Ajax dame die roept er voor je te zijn ook.
 

Friesland

Well-known member
De opkomst van 2017 (hoogste sinds 1986) wordt landelijk waarschijnlijk niet gehaald, maar ik denk dat in een aantal gemeentes de opkomst hoger zal zijn dan in 2017.

EDIT: Schiermonnikoog zit weer boven de 100%!
 

Abubakari

Well-known member
Zou BBB hier winnen?

De omstandigheden waarin veel varkens leven lijkt me meer een reden om pvdd te gaan stemmen ipv die dierenmishandeling steuners van bbb.
 
  • Leuk
Waarderingen: JFK

De Wolf

Well-known member
De omstandigheden waarin veel varkens leven lijkt me meer een reden om pvdd te gaan stemmen ipv die dierenmishandeling steuners van bbb.
Valt nog redelijk mee in politiek. Zelfs de PVV lijkt diervriendelijk te zijn. Uiteraard sluit Forum voor Dierenbeulen de rij.

Knipsel.JPG
 

JMD

Well-known member
Kun je wel weer neerbuigend en cynisch doen maar hij heeft wel gelijk.

“Maar de media doet alsof er slechts vier partijen verkiesbaar zijn. Er ontstaat een soort mediahype rondom de troonopvolgers, en dat terwijl onze generatie enorme problemen te wachten staat zoals studieschuld, woningnood en een klimaatramp. Echte vernieuwing komt van onderop”.
Kom op zeg... Dat er teveel aandacht voor de 4 grote partijen is daar kan ik me in vinden (maar niks nieuws, vroeger waren er ook alleen debatten tussen Lubbers, Kok en Wiegel, soms alleen tussen Lubbers en Kok/Wiegel, later ten tijde van Paars ook maar 4 partijen), dat er meer aandacht naar partijen als PvdD, BBB, D66 enz moet, oke. Maar al die idiote nieuwe partijen kan je niet serieus nemen, er doen 26 partijen mee zag ik, moeten we dan ook Jezus Leeft (oke, dit keer de kieslijst gehaald, maar 5000 stemmen bij TK2021), de Piratenpartij (22.000 stemmen bij TK2021), Splinter (30.000 stemmen bij TK2021), Lef en al dat andere kansloze gereutel meenemen?

Er zijn zat partijen die het goed voor hebben met jongeren, keus zat om op te stemmen.
 

erka

Well-known member
Ik vind dat er, net zoals in heel veel andere landen in Europa, een verbod moet komen op campagnevoeren, debatten en peilingen in de drie laatste dagen voor de verkiezingen.
 
Bovenaan