Hankie
Well-known member
Haha nee ben je gek, voor je het weet heeft heel Nederland een lening tegen 11%. Rotterdamse Bontebal is het geworden.
Haha nee ben je gek, voor je het weet heeft heel Nederland een lening tegen 11%. Rotterdamse Bontebal is het geworden.
Wat heb jij aan laatste cijfers? Ik zit zelf op 40 procent in plaats van 43 procent. Maar de avondrun moet nog komen.Toch opvallend lage opkomst. Ik vraag mij af wie daar nadeel van zal ondervinden.
Hup SP!1x GroenLinks en 1x PVDA?
Toch Aant Jelle Soepboer dus.Gestemd op een kale man met baard.
De omstandigheden waarin veel varkens leven lijkt me meer een reden om pvdd te gaan stemmen ipv die dierenmishandeling steuners van bbb.Zou BBB hier winnen?
Stemmen tussen de varkens in Drenthe
In het Drentse Valthermond kunnen kiezers hun stem uitbrengen tussen de varkens. Op deze bijzondere plek wordt zelfs de rode loper uitgelegd voor mensen die hun stem uit komen brengen, door Vetsie het varken.nos.nl
Yes. Ook gewoon op MaaskantHeeft iedereen hier al gestemd? De landelijke opkomst viel eerder vanmiddag nog een beetje tegen.
Vuile communist!!!Hup SP!
Hup Brezjnev!Vuile communist!!!
Wappie!Vuile communist!!!
Het Dion Graus effect.Valt nog redelijk mee in politiek. Zelfs de PVV lijkt diervriendelijk te zijn. Uiteraard sluit Forum voor Dierenbeulen de rij.
Die pooier?Het Dion Graus effect.
Same here. Vanochtend vroeg al gestemd op weg naar mijn werk.Haha nee ben je gek, voor je het weet heeft heel Nederland een lening tegen 11%. Rotterdamse Bontebal is het geworden.
Ik zie BBB anders vrij laag staan.Valt nog redelijk mee in politiek. Zelfs de PVV lijkt diervriendelijk te zijn. Uiteraard sluit Forum voor Dierenbeulen de rij.
Bekijk bijlage 762027
Kom op zeg... Dat er teveel aandacht voor de 4 grote partijen is daar kan ik me in vinden (maar niks nieuws, vroeger waren er ook alleen debatten tussen Lubbers, Kok en Wiegel, soms alleen tussen Lubbers en Kok/Wiegel, later ten tijde van Paars ook maar 4 partijen), dat er meer aandacht naar partijen als PvdD, BBB, D66 enz moet, oke. Maar al die idiote nieuwe partijen kan je niet serieus nemen, er doen 26 partijen mee zag ik, moeten we dan ook Jezus Leeft (oke, dit keer de kieslijst gehaald, maar 5000 stemmen bij TK2021), de Piratenpartij (22.000 stemmen bij TK2021), Splinter (30.000 stemmen bij TK2021), Lef en al dat andere kansloze gereutel meenemen?Kun je wel weer neerbuigend en cynisch doen maar hij heeft wel gelijk.
“Maar de media doet alsof er slechts vier partijen verkiesbaar zijn. Er ontstaat een soort mediahype rondom de troonopvolgers, en dat terwijl onze generatie enorme problemen te wachten staat zoals studieschuld, woningnood en een klimaatramp. Echte vernieuwing komt van onderop”.