Tweede Kamerverkiezingen 22 november 2023

Ik stem op

  • BBB

  • PVDA / GL

  • VVD

  • PVV

  • D66

  • PVDD

  • SP

  • CDA

  • JA21

  • Volt

  • FVD

  • Christenunie

  • SGP

  • DENK

  • BVNL

  • BIJ 1

  • 50 Plus

  • Iets anders

  • Nieuw Sociaal Contract

  • Aant Jelle Soepboer


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

De Wolf

Well-known member
22 november mogen we naar de stembus.

PVDA en Groenlinks gaan samen.
Laatste peiling

4450540D-5E40-40C9-A81C-8992A96A2AFB.jpeg
Poll zet ik alleen bovenstaande partijen in. Stem kan je later nog wijzigen mocht bijvoorbeeld Omzigt een partij starten of van gedachte veranderen.
 
Laatst bewerkt:

De Wolf

Well-known member
Frans Timmermans stelt zich beschikbaar voor de PVDA / GL. Denk dat de nieuwe premier wel bekend is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Na jarenlange kritiek dat 'links' te versplinterd was, laten ze er nu geen gras over groeien. Eerst al die gezamenlijke lijst en nu ook nog het grootste zwaargewicht van alle partijen als lijsttrekker. Laten ze het dan ook maar gaan doen. Tenzij Omtzigt nog met een konijn uit de hoge hoed komt, krijgt deze linkse fusie mijn stem.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vind het een nare vent, die Frans. Ouderwetse machtspoliticus. Hoop dat er zich nog wat meer kandidaten melden.

Iedereen schaart zich achter hem, dus het gaat hem worden. Terwijl je nu al ziet dat er verhalen naarbuiten komen die jouw beeld bevestigen.

Ik snap op zich dat Timmermans met zijn groene agenda en zijn PvdA achtergrond de verbindende factor is, maar de nieuwe politiek wat hiervoor het geluid was brengt hij niet.

Desondanks zie je op Twitter wel mensen die er net zoals jij erover denken, maar aangeven er wel op te gaan stemmen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat overigens nu wel anders lijkt te gaan is dat ze hem intern niet lijken te slopen. Enkel iets van Plasterk voorbij zien komen, maar die is toch al afgedreven. Pauw maakte hem af vanwege dat lulverhaal rondom MH17 en nu zie je dat hij juist in bescherming wordt genomen. Misschien heeft het dan toch een kans.

Maar goed, uiteindelijk is het ook een kwestie van de juiste knop vinden door de concurrentie om Timmermans echt Timmermans te laten zijn.
 
Bovenaan