Wacht maar af, dat slopen komt nog wel. Niet alleen vanuit PvdA (die altijd intern slopen) maar ook vanuit GL.
Let op, dit wordt de Nederlandse versie van Martin Schulz.Nou ja, dan heeft het altijd nog langer geduurd dan gebruikelijk.
Maar goed, er is een hele lange aanloop naar de verkiezingen. Men moest natuurlijk hem wel vroegtijdig lanceren, maar de hype zal waarschijnlijk in november al op z’n retour zijn.
Let op, dit wordt de Nederlandse versie van Martin Schulz.
Na de bekendmaking dat hij wegging uit Brussel stond hij zeer hoog in de peilingen. Hij piekte veel te vroeg.
Uiteindelijk werd hij verslagen door Merkel en droop hij af.
Nooit meer wat van vernomen.
De hele campagne moet inderdaad nog beginnen.Let op, dit wordt de Nederlandse versie van Martin Schulz.
Na de bekendmaking dat hij wegging uit Brussel stond hij zeer hoog in de peilingen. Hij piekte veel te vroeg.
Ik denk idd dat we de nieuwe Kaag (TK 21) en Vd Plas (PS 23) gevonden hebben, de persoon die door de media gehyped gaat worden in aanloop naar de verkiezingenAch hij zal genoeg zendtijd krijgen. Kaag is weg hé
Zit toch nog in de Bundstag?Let op, dit wordt de Nederlandse versie van Martin Schulz.
Welja.Ik denk idd dat we de nieuwe Kaag (TK 21) en Vd Plas (PS 23) gevonden hebben, de persoon die door de media gehyped gaat worden in aanloop naar de verkiezingen
We zullen zien... Ik ben benieuwd.Welja.
Hij gaat, terecht, keihard aangepakt worden om zijn uitspraken over MH17 en het dodelijke ongeval tijdens de laatste storm.
Ik ook.We zullen zien... Ik ben benieuwd.
Mwah, de gl PvdA en d66 adapter vonden het vooral schandalig waarom Pauw 'm gisteren zo hard aanviel op z'n gelieg.Welja.
Hij gaat, terecht, keihard aangepakt worden om zijn uitspraken over MH17 en het dodelijke ongeval tijdens de laatste storm.
Dat heb ik gemist.Mwah, de gl PvdA en d66 adapter vonden het vooral schandalig waarom Pauw 'm gisteren zo hard aanviel op z'n gelieg.
4 verliezen op rij was nog niet genoeg?Niet geheel verrassend wordt Marijnissen gekozen als lijsttrekker van de SP
Voor de leden blijkbaar niet, ze kreeg maar liefst 94% van de stemmen4 verliezen op rij was nog niet genoeg?
Oh ja?Lijkt Noord Korea wel.