Tweede Kamerverkiezingen 22 november 2023

Ik stem op

  • BBB

  • PVDA / GL

  • VVD

  • PVV

  • D66

  • PVDD

  • SP

  • CDA

  • JA21

  • Volt

  • FVD

  • Christenunie

  • SGP

  • DENK

  • BVNL

  • BIJ 1

  • 50 Plus

  • Iets anders

  • Nieuw Sociaal Contract

  • Aant Jelle Soepboer


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

JMD

Well-known member
Henk Krol gaat naar dat clubje van Wybren van Haga.
Leuk!
Ik zal na de vakantie eens informeren bij mijn collega (de vrouw van Van Haga) wat ze in hemelsnaam bezielt om die relnicht erbij te halen...

Maar idd, wel leuk, want daar gaat natuurlijk bonje van komen. Dat wordt weer de popcorn erbij. (net als dat ik voor het leuke hoop op weer een CDA-congres waarbij men moet stemmen over deelname aan een coalitie.. (2010 revisited))
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat hij redelijk wanhopig is. In de peilingen komt hij niet echt meer voor.
 

Maasveld

Well-known member
Ik zal na de vakantie eens informeren bij mijn collega (de vrouw van Van Haga) wat ze in hemelsnaam bezielt om die relnicht erbij te halen...

Maar idd, wel leuk, want daar gaat natuurlijk bonje van komen. Dat wordt weer de popcorn erbij. (net als dat ik voor het leuke hoop op weer een CDA-congres waarbij men moet stemmen over deelname aan een coalitie.. (2010 revisited))
Je kunt beter Henk Krol vragen waarom hij zich in vredesnaam bij die huisjesmelker aansluit.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Max

Administrator
Forumleiding
Je kunt beter Henk Krol vragen waarom hij zich in vredesnaam bij die huisjesmelker aansluit.

De veroordeelde Van Haga en veroordeelde Smolders zijn de enige twee betrouwbare personen van Nederland.

Ik vind het eerlijk gezegd interessanter wat een Van Haga beweegt om zich keer op keer in de politiek belachelijk te maken. Met zoveel huisjes melken krijg je toch genoeg binnen om zonder gezeik rond te komen? Schijnbaar werkt zijn vrouw ook gewoon, dus die heeft niet de godsganze dag de tijd om geld uit te geven.
 

JFK

Well-known member
En wat te denken van Henk Krol?
Hoe oud is hij? 70?
Waarom wil je dit doen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
En wat te denken van Henk Krol?
Hoe oud is hij? 70?
Waarom wil je dit doen?

Die is zo aandachtsgeil en ijdel dat hij zich voor de spiegel aftrekt. Ik heb mij er niet in verdiept en Krol waarschijnlijk evenmin, maar BVNL schijnt toch een tikkeltje anti-Woke LGBTI etc. te zijn tot wellicht wat homofoob. Dan is het wel heel erg opportunistisch om je daarbij aan te sluiten.

Maar goed, dan zal die Van Haga wel een enorme narcist en eveneens aandachtsgeil zijn om de Tweede Kamer in te willen. Fijn dat JMD dat even checkt bij zijn vrouw.
 

JFK

Well-known member
Ik ook!
Binnen een paar maand is er ruzie en hoppa weg zijn ze!
Op dit moment is er dus bonje bij bvnl.
De huidige nummer 2 is dus zijn plekke kwijt geraakt aan Krol en is daardoor boos.
Olaf Ephraim heeft hij en hij heeft zich afgesplitst van de bvnl fractie in de Tweede Kamer.
We hebben nu dus 21 fracties in de kamer.
 

gevegt

Well-known member
Op dit moment is er dus bonje bij bvnl.
De huidige nummer 2 is dus zijn plekke kwijt geraakt aan Krol en is daardoor boos.
Olaf Ephraim heeft hij en hij heeft zich afgesplitst van de bvnl fractie in de Tweede Kamer.
We hebben nu dus 21 fracties in de kamer.
Nog 1 er bij en we kunnen twee teams opstellen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Schijnbaar een van de grote spelers in het dividendstrippen. Die heeft dus mogelijk miljarden gestolen van de Nederlandse en Duitse overheid.
 

Max

Administrator
Forumleiding
VVD speelt weer eens opzichtig House of Cards. Henk Kamp die Omzigt aanvalt dat hij ongeschikt is mede vanwege zijn burn-out om naast kamerlid ook een fractie te dragen laat staan een land regeren. Niet dat hij per se ongelijk heeft, maar totaal onfatsoenlijk om het zo te zeggen. Viswijf die dan weer good cop speelt en hier afstand van neemt.
 

JFK

Well-known member
Viswijf die dan weer good cop speelt en hier afstand van neemt.
Piepturk neemt er eigenlijk geen afstand van, dat is nog het meest geniepige ervan.
"Die woorden hadden niet gehoeven" zegt ze.
Ik vind het allemaal maar voorzichtigjes en lafjes van haar.
 
Bovenaan