gevegt
Well-known member
Nu krijgen ze mijn stem!Henk Krol gaat naar dat clubje van Wybren van Haga.
Leuk!
Nu krijgen ze mijn stem!Henk Krol gaat naar dat clubje van Wybren van Haga.
Leuk!
Zo denk ik er dus ook over!Nu krijgen ze mijn stem!
Plop!Zo denk ik er dus ook over!
Maar hier kan je toch alleen maar van dromen?Plop!
Ik ook!Maar hier kan je toch alleen maar van dromen?
Ja, ik ben echt heel blij!
Ik zal na de vakantie eens informeren bij mijn collega (de vrouw van Van Haga) wat ze in hemelsnaam bezielt om die relnicht erbij te halen...Henk Krol gaat naar dat clubje van Wybren van Haga.
Leuk!
BVNL is af en toe een zetel. Ik gok dat die partij ook verdwijnt.Ik denk dat hij redelijk wanhopig is. In de peilingen komt hij niet echt meer voor.
Je kunt beter Henk Krol vragen waarom hij zich in vredesnaam bij die huisjesmelker aansluit.Ik zal na de vakantie eens informeren bij mijn collega (de vrouw van Van Haga) wat ze in hemelsnaam bezielt om die relnicht erbij te halen...
Maar idd, wel leuk, want daar gaat natuurlijk bonje van komen. Dat wordt weer de popcorn erbij. (net als dat ik voor het leuke hoop op weer een CDA-congres waarbij men moet stemmen over deelname aan een coalitie.. (2010 revisited))
Je kunt beter Henk Krol vragen waarom hij zich in vredesnaam bij die huisjesmelker aansluit.
En wat te denken van Henk Krol?
Hoe oud is hij? 70?
Waarom wil je dit doen?
Binnen een dag al...Ik ook!
Binnen een paar maand is er ruzie en hoppa weg zijn ze!
Op dit moment is er dus bonje bij bvnl.Ik ook!
Binnen een paar maand is er ruzie en hoppa weg zijn ze!
Nog 1 er bij en we kunnen twee teams opstellen.Op dit moment is er dus bonje bij bvnl.
De huidige nummer 2 is dus zijn plekke kwijt geraakt aan Krol en is daardoor boos.
Olaf Ephraim heeft hij en hij heeft zich afgesplitst van de bvnl fractie in de Tweede Kamer.
We hebben nu dus 21 fracties in de kamer.
Piepturk neemt er eigenlijk geen afstand van, dat is nog het meest geniepige ervan.Viswijf die dan weer good cop speelt en hier afstand van neemt.