Volgens de immer objectieve Sydney Smeets was het slechts een vuistslag en viel het allemaal reuze mee.Of FVD
Overigens is hij met een fles aangevallen in Groningen.
Volgens de immer objectieve Sydney Smeets was het slechts een vuistslag en viel het allemaal reuze mee.Of FVD
Overigens is hij met een fles aangevallen in Groningen.
Dat ben ik wel met hem eens.Volgens de immer objectieve Sydney Smeets was het slechts een vuistslag en viel het allemaal reuze mee.
Met rechts op je rug.Dat ben ik wel met hem eens.
Mijn linkse is beter.
Lucky Baudet.
Dat zei Sikkom Willem ook al.Volgens de immer objectieve Sydney Smeets was het slechts een vuistslag en viel het allemaal reuze mee.
Nee, een of andere puber.Lijkt me sterk dat het van links kwam, die doen dat meestal niet.
De SP sowieso want die zijn nog niet definitief dood.Ik kijk nu al uit naar morgenavond, waar alle partijen ondanks de uitslag tóch gewonnen hebben.
CDA ook want die zijn groter dan de BBBIk kijk nu al uit naar morgenavond, waar alle partijen ondanks de uitslag tóch gewonnen hebben.
Ze doen allemaal een Weghorstje.Ik kijk nu al uit naar morgenavond, waar alle partijen ondanks de uitslag tóch gewonnen hebben.
Denk je werkelijk dat ze er zo snel uit zullen zijn?Slotpeiling I&O: PVV 28 zetels, VVD, GL/PvdA 27 zetels, NSC 21 zetels
In de laatste peiling voor de verkiezingen van I6O Research staat de PVV op 28 zetels, VVD en GL/PvdA op 27 zetels en NSC op 21 zetelstpo.nl
Als dit het wordt zal men er snel uit zijn: VVD met NSC en PVV...