Tweede Kamerverkiezingen 22 november 2023

Ik stem op

  • BBB

  • PVDA / GL

  • VVD

  • PVV

  • D66

  • PVDD

  • SP

  • CDA

  • JA21

  • Volt

  • FVD

  • Christenunie

  • SGP

  • DENK

  • BVNL

  • BIJ 1

  • 50 Plus

  • Iets anders

  • Nieuw Sociaal Contract

  • Aant Jelle Soepboer


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Abubakari

Well-known member



Maar de VVD is iit al die partijen de enige constante factor in de laatste 13 jaar wanbeleid, waarom daar dan weer op stemmen? VVD is toch vooral om de rijken rijker te houden en hun reet af te vegen met het volk en met het milieu want maatregelen voor het milieu worden hun vrindjes niet blij van. Ik kan er echt niet bij dat er nog steeds zoveel mensen VVD stemmen.
 

gevegt

Well-known member
De VVD wil dat de overheid een grotere rol in de huisvesting neemt.
Zou Stef Blok het hier mee eens zijn?
 

zwammy

Well-known member
Zo, na de kogel, de paraplu nu de bierfles van Links. Maar goed, dat gevaarlijke extreem rechts toch steeds hé.
 

Abubakari

Well-known member
De paraplu was een boze Oekraïner en of deze fles van links kwam of dat het ook een boze Oekraïner was weet je niet.
Dat extremisten van zowel links als rechts gek zijn, dat wisten we al een tijdje, dus daar loop je niet vooruit op de feiten maar juist weer een heel eind achter de feiten aan.
 

Eef de Kip

Well-known member
Maar de VVD is iit al die partijen de enige constante factor in de laatste 13 jaar wanbeleid, waarom daar dan weer op stemmen? VVD is toch vooral om de rijken rijker te houden en hun reet af te vegen met het volk en met het milieu want maatregelen voor het milieu worden hun vrindjes niet blij van. Ik kan er echt niet bij dat er nog steeds zoveel mensen VVD stemmen.
Mwah, wanbeleid was nou niet bepaald het alleenrecht van de VVD maar ben het met je eens dat ze er weinig van gebakken hebben.
Probleem is dat ik nog minder vertrouwen heb in de alternatieven, zowel op rechts als links. Ik kan er niet bij dat je daar op stemt maar goed, ik ben bang dat we het daar niet over eens gaan worden.
 

zwammy

Well-known member
De paraplu was een boze Oekraïner en of deze fles van links kwam of dat het ook een boze Oekraïner was weet je niet.
Dat extremisten van zowel links als rechts gek zijn, dat wisten we al een tijdje, dus daar loop je niet vooruit op de feiten maar juist weer een heel eind achter de feiten aan.
Als ze met een jas bij het politiebureau staan waar Pim Fortuyn is dood op geschreven staan sluit ik bij deze rechts al wel een beetje uit.

Maar ik hoor van jou wel waar de extreme rechterkant bezig is geweest, dat heb ik dan even gemist
 

Abubakari

Well-known member
Als ze met een jas bij het politiebureau staan waar Pim Fortuyn is dood op geschreven staan sluit ik bij deze rechts al wel een beetje uit.
Dan nog was de paraplu geen linkse extremist maar een boze Oekraïner. Verder volg ik niet zo waar wie met welke jas aan staat. Tussen links en rechts zitten trouwens ook nog wel een paar mogelijkheden hoor.

Maar ik hoor van jou wel waar de extreme rechterkant bezig is geweest, dat heb ik dan even gemist
Extreem rechts is inderdaad poeslief, my bad.
 

JMD

Well-known member
Het zal betekenen dat die conservatieve rechtse partijen minimaal meer rekening moeten gaan houden met de weldenkende mensen.
Hoeft niet. Als zij een kabinet kunnen vormen zonder pvda/gl kunnen ze nog steeds eigen beleid uitvoeren. Net al he5 eerste kabinet Van Agt, cda met vvd, terwijl pvda de grootste was
 

De Wolf

Well-known member
Als ze met een jas bij het politiebureau staan waar Pim Fortuyn is dood op geschreven staan sluit ik bij deze rechts al wel een beetje uit.

Maar ik hoor van jou wel waar de extreme rechterkant bezig is geweest, dat heb ik dan even gemist
Dat is gewoon een gast met torren in zijn hoofd.

Verder vind ik het te vroeg om te oordelen wat de achtergrond van de dader is.
 

zwammy

Well-known member
Dan nog was de paraplu geen linkse extremist maar een boze Oekraïner. Verder volg ik niet zo waar wie met welke jas aan staat. Tussen links en rechts zitten trouwens ook nog wel een paar mogelijkheden hoor.


Extreem rechts is inderdaad poeslief, my bad.

Prima.
 

erka

Well-known member
Als ik dat publiek zo bekijk en die gast die sloeg, zijn dat allemaal erg rechtse balletjes.
 

Friesland

Well-known member
Na de peiling van peil.nl van afgelopen zaterdag komt de PVV ook in de peiling van I&O sterk op (ten koste van NSC).
Morgen zijn er nog peilingen van Ipsos en peil.nl
 

Bernardo

Well-known member
Ik denk dat het wel eens een twee strijd kan worden tussen PVV en Timmermans. VVD staat stil en Omtzigt zakt weg.
 

JMD

Well-known member
Wat mij betreft gaan we stoppen met peilingen de laatste week ofzo. Allemaal mensen die ineens strategisch gaan stemmen ipv op de partij die ze willen. Levert vaak alleen maar meer onvrede op.
 

Joost

Well-known member
Het is zowel knap als bloedirritant dat een marginaal probleempje als immigratie al twintig jaar zo’n rol speelt in de verkiezingen.
 

Batigoal

Well-known member
Los van het feit dat de peilingen er altijd wel flink naast zitten en ik het met JMD eens bent dat je ze aan het einde van de campagneperiode gewoon niet meer moet houden, wordt ons al weken verteld dat het aantal zwevende kiezers zeer groot is. Dat maakt die peilingen nog minder betrouwbaar.
 
Bovenaan