Tweede Kamerverkiezingen 22 november 2023

Ik stem op

  • BBB

  • PVDA / GL

  • VVD

  • PVV

  • D66

  • PVDD

  • SP

  • CDA

  • JA21

  • Volt

  • FVD

  • Christenunie

  • SGP

  • DENK

  • BVNL

  • BIJ 1

  • 50 Plus

  • Iets anders

  • Nieuw Sociaal Contract

  • Aant Jelle Soepboer


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

De Wolf

Well-known member
Dat is toch een hele andere richting dan CU. Alleen met huidige peiling is Wilders de grote uitdager. Maar of je dat liever hebt dan Dilan?
 

Bernardo

Well-known member
Hoorde het inderdaad op het nieuws vanmorgen. Meerdere d66, sp stemmers willen strategisch op frenske stemmen. Het linkse blok is trouwens wel al bijna gehalveerd sinds 98
Zoveel valt er niet meer weg te halen bij de sp.

Ik ben er nog steeds niet over uit, vind het lastig deze keer.
 

Eef de Kip

Well-known member
Pff, hier nog 1. Ik neig naar de VVD maar daar ben ik nog niet over uit.
Probleem is dat de rest nou ook niet bepaald betere alternatieven zijn voor me.
 

JMD

Well-known member
Hoorde het inderdaad op het nieuws vanmorgen. Meerdere d66, sp stemmers willen strategisch op frenske stemmen. Het linkse blok is trouwens wel al bijna gehalveerd sinds 98
Het zal mij niks verbazen idd dat PvdA/GL woensdag ineens de grootste is... Maar goed, wat schieten ze daar mee op, want links heeft by far geen meerderheid, en partijen als CDA/BBB/NSC staan echt niet te springen met hen een kabinet in te gaan, zeker niet een van overwegend linkse signatuur
 

gevegt

Well-known member
Het zal mij niks verbazen idd dat PvdA/GL woensdag ineens de grootste is... Maar goed, wat schieten ze daar mee op, want links heeft by far geen meerderheid, en partijen als CDA/BBB/NSC staan echt niet te springen met hen een kabinet in te gaan, zeker niet een van overwegend linkse signatuur
Het zal betekenen dat die conservatieve rechtse partijen minimaal meer rekening moeten gaan houden met de weldenkende mensen.
 

Mario

Well-known member
Het zal mij niks verbazen idd dat PvdA/GL woensdag ineens de grootste is... Maar goed, wat schieten ze daar mee op, want links heeft by far geen meerderheid, en partijen als CDA/BBB/NSC staan echt niet te springen met hen een kabinet in te gaan, zeker niet een van overwegend linkse signatuur
De combinatie GL-PvdA houd ook geen stand, dus kunnen we binnen een jaar weer naar de stembus.
 
Bovenaan