Ik heb meestal links gestemd en ik vind de CU ook links van het midden.Dat is toch een hele andere richting dan CU. Alleen met huidige peiling is Wilders de grote uitdager. Maar of je dat liever hebt dan Dilan?
Zoveel valt er niet meer weg te halen bij de sp.Hoorde het inderdaad op het nieuws vanmorgen. Meerdere d66, sp stemmers willen strategisch op frenske stemmen. Het linkse blok is trouwens wel al bijna gehalveerd sinds 98
Of GroenLinksIk snap sowieso niet dat er weldenkende mensen zijn die op de VVD stemmen.
Het zal mij niks verbazen idd dat PvdA/GL woensdag ineens de grootste is... Maar goed, wat schieten ze daar mee op, want links heeft by far geen meerderheid, en partijen als CDA/BBB/NSC staan echt niet te springen met hen een kabinet in te gaan, zeker niet een van overwegend linkse signatuurHoorde het inderdaad op het nieuws vanmorgen. Meerdere d66, sp stemmers willen strategisch op frenske stemmen. Het linkse blok is trouwens wel al bijna gehalveerd sinds 98
Of FVD
Overigens is hij met een fles aangevallen in Groningen.
Het zal betekenen dat die conservatieve rechtse partijen minimaal meer rekening moeten gaan houden met de weldenkende mensen.Het zal mij niks verbazen idd dat PvdA/GL woensdag ineens de grootste is... Maar goed, wat schieten ze daar mee op, want links heeft by far geen meerderheid, en partijen als CDA/BBB/NSC staan echt niet te springen met hen een kabinet in te gaan, zeker niet een van overwegend linkse signatuur
Verbaasd me niks dat het in Groningen gebeurd, tokkies.
De combinatie GL-PvdA houd ook geen stand, dus kunnen we binnen een jaar weer naar de stembus.Het zal mij niks verbazen idd dat PvdA/GL woensdag ineens de grootste is... Maar goed, wat schieten ze daar mee op, want links heeft by far geen meerderheid, en partijen als CDA/BBB/NSC staan echt niet te springen met hen een kabinet in te gaan, zeker niet een van overwegend linkse signatuur
@erka Kom er maar in!De combinatie GL-PvdA houd ook geen stand, dus kunnen we binnen een jaar weer naar de stembus.