Waarschijnlijk is deze link gewoon gedeeld op sites waar veel FvD stemmers zitten.
Is het 1 april ofzo
Waarschijnlijk is deze link gewoon gedeeld op sites waar veel FvD stemmers zitten.
Is het 1 april ofzo
Jep. Sowieso is het vreemd dat je dat soort stemmen niet meetelt. Daar heeft toch alleen die persoon zelf last van dat hij/zij zijn/haar stempas bij zijn/haar stembiljet doet...Prima oplossing.
Is het 1 april ofzo
Vooral ook omdat er d44 staat ...Dit soort polls moet je met een korreltje zout nemen. Hoogstens een ezel die het serieus neemt.
Gaan we Belgie verslaan, qua formatietijd?Dan zouden we anderhalf jaar aan het formeren gaan, leuk man.
Het wordt tijd voor een één partij stelsel .Gaan we Belgie verslaan, qua formatietijd?
Mwah, dat denk ik niet. Vanwege de 'gordijntjesbonus' zal de FVD (en de PVV) wel iets hoger komen, maar die gaat echt bij max 7 eindigen.Ik vrees er toch voor dat Ezeltje veel meer stemmen gaat krijgen dan men denkt. Die gaat de dubbele cijfers halen qua zetels.
Nog zeven te veel.Mwah, dat denk ik niet. Vanwege de 'gordijntjesbonus' zal de FVD (en de PVV) wel iets hoger komen, maar die gaat echt bij max 7 eindigen.
Dat is dus wat ik bedoel met de gordijntjesbonus.Niet iedereen geeft toe dat ze op deze partijen stemmen, dus het zal zeker meer zijn dan in de peiling.
De NPO/D66 clan propaganda blijkt goed te werken.
Wie heeft de eer gekregen?Er uiteindelijk tóch in geslaagd om voor de deadline een volmacht op de juiste bestemming te laten bezorgen.
En ze is producer van het programma Zondag met Lubach. Lekker de publieke opinie de kant van D66 opsturen, helemaal gehakt gemaakt van Groen Links door de biomassa, daar zijn aardig wat stemmen van GL naar D66 gegaan.Dat klopt wel aardig want de voorzitster van de NPO is Shula Rijxman van D666
Het mannetje van jokvrouw Kasja Bilderberg van Olongren (Irene van den Brekel) gaat over het tv productie bedrijf.
En Margriet van der Linden is weer de huisvriend van de Olongren's.
En daarmee is het D666 cirkeltje in de tv-wereld weer helemaal rond.
Nou dat lijkt mij niet, Rutte moet dan gewoon nogmaals de onbetrouwbare man zijn die zijn woord breekt.Dan zouden we anderhalf jaar aan het formeren gaan, leuk man.