Tweede Kamerverkiezingen 17 maart 2021

Ik stem op:


  • Totaal aantal stemmers
    31

De Wolf

Well-known member
Knipsel.JPG

Hiermee zou de laatste coaltie op 77 zetels komen.
Opvallend dat 50 plus lijkt weg te vallen. De BBB lijkt ook een goeie kanshebber op een zetel.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vrees er toch voor dat Ezeltje veel meer stemmen gaat krijgen dan men denkt. Die gaat de dubbele cijfers halen qua zetels.
 

JMD

Well-known member
Ik vrees er toch voor dat Ezeltje veel meer stemmen gaat krijgen dan men denkt. Die gaat de dubbele cijfers halen qua zetels.
Mwah, dat denk ik niet. Vanwege de 'gordijntjesbonus' zal de FVD (en de PVV) wel iets hoger komen, maar die gaat echt bij max 7 eindigen.
 

Mario

Well-known member
Niet iedereen geeft toe dat ze op deze partijen stemmen, dus het zal zeker meer zijn dan in de peiling.
 

BlauwVinger

Well-known member
Er uiteindelijk tóch in geslaagd om voor de deadline een volmacht op de juiste bestemming te laten bezorgen.
 

leo1949

Well-known member
De NPO/D66 clan propaganda blijkt goed te werken.

Dat klopt wel aardig want de voorzitster van de NPO is Shula Rijxman van D666
Het mannetje van jokvrouw Kasja Bilderberg van Olongren (Irene van den Brekel) gaat over het tv productie bedrijf.
En Margriet van der Linden is weer de huisvriend van de Olongren's.
En daarmee is het D666 cirkeltje in de tv-wereld weer helemaal rond.
 

SanMark.

Well-known member
Dat klopt wel aardig want de voorzitster van de NPO is Shula Rijxman van D666
Het mannetje van jokvrouw Kasja Bilderberg van Olongren (Irene van den Brekel) gaat over het tv productie bedrijf.
En Margriet van der Linden is weer de huisvriend van de Olongren's.
En daarmee is het D666 cirkeltje in de tv-wereld weer helemaal rond.
En ze is producer van het programma Zondag met Lubach. Lekker de publieke opinie de kant van D66 opsturen, helemaal gehakt gemaakt van Groen Links door de biomassa, daar zijn aardig wat stemmen van GL naar D66 gegaan.
 
Bovenaan