Eef de Kip
Well-known member
En ook ongelofelijk zielig, hoe oud ben je dan?
Dat zijn dus die ~10% ongeldige stemmen waar ze het in het nieuws steeds over hadden. Die tellen nu dus wel mee na het besluit van Ollongren vandaag.Maar hoe controleert men dat men dat ook doet?
Wat als ik de stempluspas gewoon niet opstuur en dan daarna met die pas ga stemmen?
Het wordt steeds duidelijker dat dit gestolen verkiezingen worden/zijn.In Rotterdam is een stembureaulid uit haar functie ontheven. Ze had een instagrampost gemaakt waar ze op zette dat ze alle stemmen op Geert en Thierry zou verscheuren...
Het fenomeen democratie blijft een lastig iets voor sommige mensen.
Het wordt steeds duidelijker dat dit gestolen verkiezingen worden/zijn.
Ik heb de post gezien van de desbetreffende dame (daar stond ze gewoon op) en ik denk dat ze iets van begin 20 was.En ook ongelofelijk zielig, hoe oud ben je dan?
Ja, dat snap ik. Ik snapte alleen niet hoe je dan voorkomt dat je met die stempas nog een 2e keer in een stemlokaal stemt, maar dat is me nu dus duideijk geworden.Dat zijn dus die ~10% ongeldige stemmen waar ze het in het nieuws steeds over hadden. Die tellen nu dus wel mee na het besluit van Ollongren vandaag.
Ik heb de post gezien van de desbetreffende dame (daar stond ze gewoon op) en ik denk dat ze iets van begin 20 was.
Uiteraard, even mijn indianentooi van zolder halen.Krijgen we ook een bestorming van het Binnenhof?
M is redelijk links, dat klopt.Dit was bij dit is M.
Vanaf 1 januari 2020
Kaag (D66): 5 uitnodigingen van #DitIsM Ollongren (D66): 2 v Engelshoven (D66) : 2 Slob (CU) : 2 Hoekstra (CDA): 1 De rest : 0
Tsja. UvA. Daar ga je al. Daar wordt zo ongeveer GL heilig verklaard en de rest zijn fascisten. Dan vernauwt je wereldbeeld natuurlijk wel heel erg.Dan ben je dom zeg. Zoooo. Toch hoog opgeleid zie ik. Uva media en journalistiek. Foutje, bedankt.
De instructies zijn helder, maar je moet ze inderdaad wel lezen. Dat schijnen dus een hoop mensen te vergeten.Aha. Dank.
Had ik dus toch niet goed genoeg de instructies bij mijn vader gelezen.
Alleen de stemmen waarbij de stempas bij het stembiljet in dezelfde envelop was tellen nu toch mee, ondanks dat dat niet volgens de instructies was. Ontbreekt de stempas helemaal, dan is het nog steeds ongeldig, omdat je dan met die stempas alsnog naar een stembureau zou kunnen gaan en dan dus 2x zou kunnen stemmen.Dat zijn dus die ~10% ongeldige stemmen waar ze het in het nieuws steeds over hadden. Die tellen nu dus wel mee na het besluit van Ollongren vandaag.