Tweede Kamerverkiezingen 17 maart 2021

Ik stem op:


  • Totaal aantal stemmers
    31

Joost

Well-known member
Het debat van de kleine partijen was een beetje zouteloos.

Enige fantastisch punt was dat Boer Burger Beweging klaagde dat ze als Boerenpartij geframed werd.
 

erka

Well-known member
Ik heb dat eens even gelezen maar wat vind Volt eigenlijk van onderwerpen als zorg en woningmarkt?
 

JMD

Well-known member
GeenStijl geeft per partij een stemadvies (op wie je het beste per partij kan stemmen), dit is die over de VVD:
Wie nu nog vvd stemt, heeft schijt aan het feit dat hij eerder met GroenLinks dan met PVV zou willen formeren. De uitholling van het bestuursrecht interesseert je helemaal niks, de toeslagenaffaire laat je koud en het beangstigende precedent voor je eigen uitgeholde rechten vrees je verder ook niet, want in jouw leven gaat alles best wel prima en tien jaar vvd heeft daar geen negatief effectief op gehad. Nou, dan moet je gewoon een grote jongen zijn en op Mark Rutte stemmen. Weinig keus ook, de rest van de lijst bestaat uit fractielaven, voormalige politiek assistenten en een heleboel andere empty suits. Rutte is het laatste USP van de vvd en die zit zó comfortabel in z'n eigen machtspositie dat het inmiddels is alsof je naar een softijsmachine kijkt die zichzelf staat te likken. Het is een man die geniet van zijn onopgemerkt gebleven erectie, zei Pieter Bouwman laatst en dat definieert zijn smiechterige machtsge- en misbruik uitstekend.


Vind hem wel redelijk kloppen..
 

erka

Well-known member
Ja, ik weet heel goed op wie ik niet stem. Maar ja, wie wel?
Toch Omtzigt? Als persoon en soort van proteststem? Maar ja, is ook stem op die andere VVD van Nederland.
 
Bovenaan