Juist. Dus Volt gaat het worden!Ja, ik weet heel goed op wie ik niet stem. Maar ja, wie wel?
Toch Omtzigt? Als persoon en soort van proteststem? Maar ja, is ook stem op die andere VVD van Nederland.
Geen Stijl bedoel je?Heeft die site nog een stemadvies?
Waardoor Segers standvastig is in idealen en koers. Segers wint!Ploumen heeft helemaal gelijk. Segers heeft nog steeds de bijbel als leidraad. Ploumen wint!
Wie heeft de eer gekregen?
Zo'n stukje kun je voor elke partij maken.GeenStijl geeft per partij een stemadvies (op wie je het beste per partij kan stemmen), dit is die over de VVD:
Wie nu nog vvd stemt, heeft schijt aan het feit dat hij eerder met GroenLinks dan met PVV zou willen formeren. De uitholling van het bestuursrecht interesseert je helemaal niks, de toeslagenaffaire laat je koud en het beangstigende precedent voor je eigen uitgeholde rechten vrees je verder ook niet, want in jouw leven gaat alles best wel prima en tien jaar vvd heeft daar geen negatief effectief op gehad. Nou, dan moet je gewoon een grote jongen zijn en op Mark Rutte stemmen. Weinig keus ook, de rest van de lijst bestaat uit fractielaven, voormalige politiek assistenten en een heleboel andere empty suits. Rutte is het laatste USP van de vvd en die zit zó comfortabel in z'n eigen machtspositie dat het inmiddels is alsof je naar een softijsmachine kijkt die zichzelf staat te likken. Het is een man die geniet van zijn onopgemerkt gebleven erectie, zei Pieter Bouwman laatst en dat definieert zijn smiechterige machtsge- en misbruik uitstekend.
Vind hem wel redelijk kloppen..
Ja, ik weet heel goed op wie ik niet stem. Maar ja, wie wel?
Toch Omtzigt? Als persoon en soort van proteststem? Maar ja, is ook stem op die andere VVD van Nederland.
Klopt. En dat heeft GS dan ook akelig nauwkeurig gedaan.Zo'n stukje kun je voor elke partij maken.
Ik stem netjes op de hoogstgenoteerde Sittardenaar. Enig chauvinisme is ons hier in het Zuiden niet vreemd.
(Van Helvert dus)
SGP is een prima alternatief voor Fvd en PVVJa, ik weet heel goed op wie ik niet stem. Maar ja, wie wel?
Uiteraard stem ik ook op een Limburger. De tweede kamer moet een afspiegeling van het hele land zijn en niet van enkel de Randstad.Ik stem netjes op de hoogstgenoteerde Sittardenaar. Enig chauvinisme is ons hier in het Zuiden niet vreemd.
(Van Helvert dus)
Segers?Ja, ik weet heel goed op wie ik niet stem. Maar ja, wie wel?
Alle Limburgers stemmen op Wilders, dat lijkt me dan logisch.