Tweede Kamerverkiezingen 17 maart 2021

Ik stem op:


  • Totaal aantal stemmers
    31

zwammy

Well-known member
Ja, maar anders gaan we allemaal dood Joost, die staan zo ook in de supermarkt heel de dag.
 

de waan

Well-known member
Prima keuze! Het is mij vrij onduidelijk waarom zij slechts op plek 10 staat op de lijst. Is volgens mij één van de populairdere kamerleden.

Daarom uiteindelijk ook nog geswitcht op basis van de laatste peilingen. Het mag niet zo zijn dat Lisa buiten de boot valt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Daarom uiteindelijk ook nog geswitcht op basis van de laatste peilingen. Het mag niet zo zijn dat Lisa buiten de boot valt.

Weet niet hoe representatief social media is, maar als ik het zo lees dan krijgt ze wel meer voorkeursstemmen dan diverse leden die boven haar op de lijst staan.

Ik ga zelf zo stemmen op het andere lid van de gitarencoalitie.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Heeft Baudet al geroepen dat het niet eerlijk gaat met tellen, of ben ik 6 uur te vroeg met deze vraag?
 

SanMark.

Well-known member
De filmpjes van Bosma die ik de afgelopen maanden op mijn werk heb laten zien/linkjes doorgestuurd hebben zijn werk gedaan, een zestal stemmers pvv erbij plus aanhang die er ook op gaat stemmen.
 

JMD

Well-known member
Heeft Baudet al geroepen dat het niet eerlijk gaat met tellen, of ben ik 6 uur te vroeg met deze vraag?
Nee, daar ben je 6 uur te vroeg mee...

Maar even zonder gekheid: ik zag de beelden van Baudet gisteren. Die zag er echt lijkbleek uit... Leek doodvermoeid....
 

SanMark.

Well-known member
Nee, daar ben je 6 uur te vroeg mee...

Maar even zonder gekheid: ik zag de beelden van Baudet gisteren. Die zag er echt lijkbleek uit... Leek doodvermoeid....
Dat lijkt mij ook niet zo gek. Die is heel Nederland doorgeweest.
 
Bovenaan