Heel mooi!We staan op 4 zetels!
Dat was al lang en breed bekend toch?Fraude?
Uiteraard, maar wij hebben zwammy, het orakel van Eindhoven, die dat allemaal doorziet.Fraude?
Goed geprofiteerd van de ineenstorting van GL (problemen rond Kathar) en CDA (Wopke H)...Haha D66 stijgt even 14 zetels in 3 dagen 😂😂😂
Uiteraard, maar wij hebben zwammy, het orakel van Eindhoven, die dat allemaal doorziet.
Ja sorry, ik twijfelde nog even of het wel zeker was.Dat was al lang en breed bekend toch?
Natuurlijk, hoe kan FvD anders zoveel zetels halen?Fraude?
Nou we gaan dus op dezelfde voet verder. Wat is het eredivisie programma van dit weekend?
precies, slotje op dit topic.Nou we gaan dus op dezelfde voet verder. Wat is het eredivisie programma van dit weekend?
De slogan van D66 was nieuw leiderschap, dus ik neem aan dat ze niet weer met Rutte als leider in het Kabinet gaan zitten.Nou we gaan dus op dezelfde voet verder. Wat is het eredivisie programma van dit weekend?
Ik denk dat het zomaar de schuld van Wilders kan zijn om haar herhaaldelijk verrader genoemd te hebben en Kaag er heel fel en goed op antwoordde.Goed geprofiteerd van de ineenstorting van GL (problemen rond Kathar) en CDA (Wopke H)...
Je bent al net zo'n slechte verliezer als je leider Wilders.precies, slotje op dit topic.
Momenteel staan VVD, CDA en D66 op 76 zetels, dat is echt een minieme minderheid... Die willen er wel wat bij hebben.De spanning is of CU nog nodig is.
Huh, ze winnen de verkiezingen toch?Links krijgt een pak slaag he.