Tweede Kamerverkiezingen 17 maart 2021

Ik stem op:


  • Totaal aantal stemmers
    31

zwammy

Well-known member

Dat lijkt me niet. Dat was alleen toen Trump won. Het lijkt me logisch dat als je in je slotdebat word gefileerd door de lijsttrekker van de SP je daarna nog een grotere stijging maakt.

Maar voordat alle invullers hier weer woorden in m'n mond gaan leggen of invullen, ook dit boeit me vrij weinig.
 

JMD

Well-known member
Ik denk dat het zomaar de schuld van Wilders kan zijn om haar herhaaldelijk verrader genoemd te hebben en Kaag er heel fel en goed op antwoordde.
Zou zomaar kunnen inderdaad.
Verrader was bullshit en onzin, maar Kaag had ook een BS-antwoord dat zij die hoofddoek om had omdat dat moest, terwijl bv Merkel daar zonder hoofddoek zat.
 

erka

Well-known member
PvdA gaat er bij, let maar op. Geeft D66 wat meer comfort op de wat linksere kant, maakt het minder kwetsbaar met 85 ipv 76 én bovendien geen gedoe met ethische toestanden zoals met de CU. En Kaag en Ploumen zijn dikke maatjes.
 

SanMark.

Well-known member
PvdA gaat er bij, let maar op. Geeft D66 wat meer comfort op de wat linksere kant, maakt het minder kwetsbaar met 85 ipv 76 én bovendien geen gedoe met ethische toestanden zoals met de CU. En Kaag en Ploumen zijn dikke maatjes.
En die zul je nodig hebben voor de eerste kamer, daar red je het niet mee met deze drie.
 

JMD

Well-known member
PvdA gaat er bij, let maar op. Geeft D66 wat meer comfort op de wat linksere kant, maakt het minder kwetsbaar met 85 ipv 76 én bovendien geen gedoe met ethische toestanden zoals met de CU. En Kaag en Ploumen zijn dikke maatjes.
Zou ik niet eens erg vinden, dan heb je gewoon Christelijk Paars.

Vraag is alleen of de PvdA dat wil, die zijn na de vorige kabinetsdeelname toch keihard afgestraft.



Overigens: Kaag heeft campagne gevoerd dat ze de eerste vrouwelijke premier wil worden. Nou heb ik niks tegen een vrouwelijke premier, maar vond het echt onzin dat zij dat aangaf, want D66 zou toch nooit de grootste worden... Als de verkiezingen 3 weken later waren geweest had D66 zomaar de grootste kunnen worden.
 

gevegt

Well-known member
Zou zomaar kunnen inderdaad.
Verrader was bullshit en onzin, maar Kaag had ook een BS-antwoord dat zij die hoofddoek om had omdat dat moest, terwijl bv Merkel daar zonder hoofddoek zat.
Dat heb ik gemist.
Bron?
 

Maasveld

Well-known member
Zou zomaar kunnen inderdaad.
Verrader was bullshit en onzin, maar Kaag had ook een BS-antwoord dat zij die hoofddoek om had omdat dat moest, terwijl bv Merkel daar zonder hoofddoek zat.
Waarom zou Merkel in New York een hoofddoek moeten dragen?
 
Bovenaan