Nee, staat er idd gek... Eens.He wat? De stemmers van SP en GL vluchten naar PVV dat ook verliest? Heb je gezopen?
Omdat ze nog aan het tellen zijn?Precies, ik zou met alles nog een slag om de arm houden.
Waarom krijg we de zetels per gemeente niet meer te zien? Dat is altijd mooie televisie.
Ik krijg er nog steeds meer spijt van dat mijn spelers die van jou afgelopen weekend niet op melkbussenhoogte hebben doorgezaagd.Nee gevegt wacht in de ochtend alleen op de thuiszorg en is altijd scherp.
NOS is zelf nep nieuws!Nee, dat heb ik nooit.
Wel werd vanochtend al door de NOS gemeld dat het nep nieuws was en wat de bron was. Tja, dan weet je genoeg.
Je bent zelf NOS!NOS is zelf nep nieuws!
In zijn spotjes deed hij niet anders met dat nep nieuws te verspreiden.Goede analyse: als Baudet zich een beetje normaal had gedragen en de 'coronakaart' had gespeeld dan had de FVD zomaar de grootste kunnen worden.
Is de kut van Kaag al trending?Het geneuzel over wie het met wie gaat doen is al begonnen en dat zonder dat Janssen in beeld is geweest.
Ja, maar hij gedroeg zich niet normaal, dat heeft toch veel zetels gescheeld.In zijn spotjes deed hij niet anders met dat nep nieuws te verspreiden.
Omdat ze nog aan het tellen zijn?
Moet je vaker 's ochtends het journaal kijken, die doet ze vaker...Ik vind die mevrouw de schermman wel leuk moet ik zeggen
Volgens mij heeft hij zich niet anders gedragen dan de laatste vier jaar.Ja, maar hij gedroeg zich niet normaal, dat heeft toch veel zetels gescheeld.
Hij heeft qua corona zwaar overdreven, maar een aantal dingen die hij riep bleken toch wel waar.