Dit riekt naar fraude.VVD en Forum er dus nu 1 bij, PvdD en VOLT 1 minder vergeleken met 45 minuten geleden.
Dit riekt naar fraude.VVD en Forum er dus nu 1 bij, PvdD en VOLT 1 minder vergeleken met 45 minuten geleden.
Wat is trending?Is de kut van Kaag al trending?
Jep. Dat is wat ik dus aangaf...Volgens mij heeft hij zich niet anders gedragen dan de laatste vier jaar.
Dit riekt naar fraude.
Goede analyse: als Baudet zich een beetje normaal had gedragen en de 'coronakaart' had gespeeld dan had de FVD zomaar de grootste kunnen worden.
Ben benieuwd trouwens wanneer er bij GL vragen gesteld gaan worden over Klaver, want die heeft een draak van een campagne gevoerd. Daar is alles fout gegaan.
Waarom dan zo groot tijdens de Provinciale verkiezing?Jep. Dat is wat ik dus aangaf...
Dochter van Youp.Ik vind die mevrouw de schermman wel leuk moet ik zeggen
Volt is een serieuze optie voor D66.D66 gaat natuurlijk nooit van zijn leven akkoord met JA21 erbij. Wat een geweldige analyse daar bij de NOS aan tafel.......
En Martijn Koning.Ik denk dat Ezeltje juist de coronacrisis dankbaar moet zijn. Zonder die volksmoeheid zou hij denk ik veel minder stemmen hebben gehad.
Linkse kerk dus.Dochter van Youp.
Gemist wat er in december gebeurd is bij het Forum???Waarom dan zo groot tijdens de Provinciale verkiezing?
Fraude?
Wie is Ezeltje?