Haha, die vlaggetjes zouden je toch beter moeten laten weten.Ik zag deze foto's...
Zie nu alleen (had vanochtend alleen deze foto gezien) dat die foto's in New York genomen waren, dus dan zat ik fout...
Nee, om de haat jegens Kaag aan te wakkeren.Omdat die nuance niet goed past in het verhaal.
Nee hoor, dit had niks met SM te maken. Ik kwam die foto vanochtend tegen en heb niet gekeken waar die genomen was.Je laat je te veel meeslepen door SM.
Inderdaad. Maar ik kwam de foto niet bij hem tegen. Heb gewoon net even gegoogled naar die foto en deze kwam als eerste boven.Haha, die vlaggetjes zouden je toch beter moeten laten weten.
Waar zag je die foto dan?Nee hoor, dit had niks met SM te maken. Ik kwam die foto vanochtend tegen en heb niet gekeken waar die genomen was.
Maar let op he: na vorige exitpoll 4 jaar geleden nog gigantische verschuivingen
Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij Labour.Links heeft het aan zichzelf te wijten. Zwakke leiders, geen verantwoordelijkheid willen nemen en te onrealistisch zijn. Vooral de SP en GL vind ik helemaal niks nu.
Jeetje, heb jij dat nooit? Dat je 's ochtends voordat je werk begint (in mijn geval wachtend op 15 lln die een toets kwamen maken) even de headlines leest, beetje wat leest, op social media kijkt enz. Daar ergens kwam ik die foto tegen, maar vraag me niet waar.Waar zag je die foto dan?
Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij Labour.
Te druk bezig met randzaken, dwalen (op SP na) steeds verder af van hun echte achterban, die daardoor en masse vlucht naar de PVV...
Wat mij opvalt is dat zowel de SP als het CDA de kaart van hun voortrekkers niet nadrukkelijk hebben getrokken die de fraude bij de belastingdienst hebben blootgelegd. Vooral van de SP lijkt me dit een grote fout.Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij Labour.
Te druk bezig met randzaken, dwalen (op SP na) steeds verder af van hun echte achterban, die daardoor en masse vlucht naar de PVV...
Jeetje, heb jij dat nooit? Dat je 's ochtends voordat je werk begint (in mijn geval wachtend op 15 lln die een toets kwamen maken) even de headlines leest, beetje wat leest, op social media kijkt enz. Daar ergens kwam ik die foto tegen, maar vraag me niet waar.
Eens (behalve dat PVV deel van je opmerking), ik ben oorspronkelijk van de linkerkant, maar van geen van de drie kon ik nou enthousiast worden.Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij Labour.
Nee, dat heb ik nooit.Jeetje, heb jij dat nooit? Dat je 's ochtends voordat je werk begint (in mijn geval wachtend op 15 lln die een toets kwamen maken) even de headlines leest, beetje wat leest, op social media kijkt enz. Daar ergens kwam ik die foto tegen, maar vraag me niet waar.