Speelronde 32

Feyenoord kampioen

  • Ja

  • Nee

  • LB


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Jef400

Well-known member
En hier dus niet definitief gestaakt omdat de burgemeester dat wilde. Paar weken terug juist de burgemeester die vond dat het duel definitief gestaakt moest worden…
Mooi kan dit "beleid" weer de prullenbak in.
 

gevegt

Well-known member
Na het incident bij Volendam hebben ze de netten laten neergaan voor het fanatieke thuisvak.
Gooi het maar in mijn pet.
 

erka

Well-known member
Dat is niet moeilijk inderdaad, maar als er ineens gejuicht wordt dan stoot je wel eens per ongeluk tegen iemand aan. Als die net een beker bier in zijn handen heeft dan kan die op het veld terecht komen…

Laten we zeggen dat iemand op zijn dichtst 5-10 meter van het veld zit, de meesten veel verder. Dan komt een biertje niet "spontaan" op het veld als iemand je even aanstoot. Dan moet je echt zelf gooien.

Blijven aanpakken die onzin. Wat mij betreft stoppen we wel met staken maar direct de club van het vak waaruit het bier gegooid wordt straffen met boetes en desnoods puntenaftrek. Dan maar geen bier meer verkopen he. Mensen kunnen toch wel 1,5 uur zonder alcohol mag ik hopen.
 

gevegt

Well-known member
Laten we zeggen dat iemand op zijn dichtst 5-10 meter van het veld zit, de meesten veel verder. Dan komt een biertje niet "spontaan" op het veld als iemand je even aanstoot. Dan moet je echt zelf gooien.

Blijven aanpakken die onzin. Wat mij betreft stoppen we wel met staken maar direct de club van het vak waaruit het bier gegooid wordt straffen met boetes en desnoods puntenaftrek. Dan maar geen bier meer verkopen he. Mensen kunnen toch wel 1,5 uur zonder alcohol mag ik hopen.
Als ze dat laatste gaan doen, kom ik er nooit meer.
 

Bernardo

Well-known member
Laten we zeggen dat iemand op zijn dichtst 5-10 meter van het veld zit, de meesten veel verder. Dan komt een biertje niet "spontaan" op het veld als iemand je even aanstoot. Dan moet je echt zelf gooien.

Blijven aanpakken die onzin. Wat mij betreft stoppen we wel met staken maar direct de club van het vak waaruit het bier gegooid wordt straffen met boetes en desnoods puntenaftrek. Dan maar geen bier meer verkopen he. Mensen kunnen toch wel 1,5 uur zonder alcohol mag ik hopen.
Mensen wel, de clubs niet zonder de inkomsten.
 

stc

Well-known member
Er is nog zoiets als openbare orde oid wat een reden kan zijn om niet definitief te staken.
 

Joost

Well-known member
Laten we zeggen dat iemand op zijn dichtst 5-10 meter van het veld zit, de meesten veel verder. Dan komt een biertje niet "spontaan" op het veld als iemand je even aanstoot. Dan moet je echt zelf gooien.

Blijven aanpakken die onzin. Wat mij betreft stoppen we wel met staken maar direct de club van het vak waaruit het bier gegooid wordt straffen met boetes en desnoods puntenaftrek. Dan maar geen bier meer verkopen he. Mensen kunnen toch wel 1,5 uur zonder alcohol mag ik hopen.

Je mag en kan clubs nooit straffen voor iets waar ze zelf echt geen enkele schuld aan hebben. Je moet mensen die iets gooien straffen met een stadionverbod en een boete. Maar vooral niet doorslaan on beleid simpelweg omdat er een keer raak gegooid werd.
 

erka

Well-known member
Mensen wel, de clubs niet zonder de inkomsten.
Haha. Miljoenen tv-contracten, spelers huren of kopen voor een paar ton of erger, miljoenen en dan die paar duizend euro van de bierverkoop missen.
Je mag en kan clubs nooit straffen voor iets waar ze zelf echt geen enkele schuld aan hebben. Je moet mensen die iets gooien straffen met een stadionverbod en een boete. Maar vooral niet doorslaan on beleid simpelweg omdat er een keer raak gegooid werd.
Blijft de eeuwige discussie. Doe je als club voldoende om de wedstrijd ongestoord te kunnen laten verlopen?
 

erka

Well-known member
Ik gok trouwens dat Groningen-Ajax morgen na 20 minuten al definitief wordt gestaakt ofzo.
 

Maasveld

Well-known member
Wat is er nu werkelijk zo dramatisch aan een vrijwel leeg zachtplastic bekertje dat bij een ontlading na een doelpunt net over de boarding vliegt? Er is werkelijk 0,0 gevaar voor de spelers/arbitrage.
 

Eef de Kip

Well-known member
Wat is er nu werkelijk zo dramatisch aan een vrijwel leeg zachtplastic bekertje dat bij een ontlading na een doelpunt net over de boarding vliegt? Er is werkelijk 0,0 gevaar voor de spelers/arbitrage.
het gaat er om waar je de grens legt, een beker ok, 2 kan ook nog maar 3 is de grens. Of eigenlijk kan dat ook nog wel maar bij 10 bekers wordt het te gek.
Je weet net zo goed als ik dat de grens elke keer wordt gezocht en indien bereikt wordt opgetrokken.
En als een beker ok is dan straks een pakje sigaretten en dan een aansteker.
Je moet gewoon een grens stellen, wellicht dat sociale controle een keer en rol gaat spelen. Mensen worden het vanzelf wel een keertje zat.

En dat argument van de bierverkoop daar ga ik maar even niet op in, te lachwekkend voor woorden.
 

JMD

Well-known member
Blijven aanpakken die onzin. Wat mij betreft stoppen we wel met staken maar direct de club van het vak waaruit het bier gegooid wordt straffen met boetes en desnoods puntenaftrek. Dan maar geen bier meer verkopen he. Mensen kunnen toch wel 1,5 uur zonder alcohol mag ik hopen.
Dit ben ik wel met je eens. Aanpakken zeker, maar niet dat idiote staken als er bij het juichen een bekertje op het veld komt. Het is wat anders natuurlijk als het naar een speler gegooid wordt die een ingooi of corner neemt. Daar mag idd best wel flinke boete voor komen. En (lichtpuntje) dat zie je nu iig nooit meer…
 

Jef400

Well-known member
Wat is er nu werkelijk zo dramatisch aan een vrijwel leeg zachtplastic bekertje dat bij een ontlading na een doelpunt net over de boarding vliegt? Er is werkelijk 0,0 gevaar voor de spelers/arbitrage
Er zit een verschil tussen bewust en onbewust gooien. Daar gaan mensen al aan voorbij. Mensen gaan er ook aan voorbij dat het gooien in Nederland niet disproportioneel is en mensen gaan er aan voorbij dat het vrijwel onmogelijk is om het te voorkomen. Je moet er al naast staan. Anders is ook dat onmogelijk. Om dan iedereen behalve de dader te straffen is gewoon domme symboolpolitiek.
 
Bovenaan