Speelronde 32

Feyenoord kampioen

  • Ja

  • Nee

  • LB


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

De Wolf

Well-known member
vrijdag 12 mei
FC Twente20.00NEC
zaterdag 13 mei
FC Volendam18.45Sparta
sc Heerenveen20.00Excelsior
FC Utrecht21.00RKC
zondag 14 mei
Vitesse12.15SC Cambuur
AZ20.00FC Emmen
FC Groningen14.30Ajax
Feyenoord16.45Go Ahead
PSV20.00Fortuna Sittard
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Wat mij betreft had PSV - Fortuna idd wel naar 14.30 gemogen ofzo... Of nog beter: zaterdag...
 

JMD

Well-known member
Bij de huldiging van Feyenoord mag er van Aboutaleb geen alcoholische dranken worden gedronken... Ik wens hem succes met handhaven...

Zijn er trouwens Feyenoord-DVK-ers die van plan zijn naar die huldiging te gaan?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bij de huldiging van Feyenoord mag er van Aboutaleb geen alcoholische dranken worden gedronken... Ik wens hem succes met handhaven...

Zijn er trouwens Feyenoord-DVK-ers die van plan zijn naar die huldiging te gaan?
Nee, maandag ga ik niet. Zondag wel de stad in en hopelijk na afloop richting de fontein, maar ik heb maandag afspraken op mijn werk waar ik niet onderuit kan.
 

JMD

Well-known member
Lekker tijdstip ook voor een huldiging.
Was volgens mij in 2017 ook zo...

Sowieso apart dat ze in Rotterdam de huldiging altijd 1 dag later doen. In Amsterdam en Eindhoven is het altijd op dezelfde dag (oke, de bekerhuldiging in het stadion bij ons was de volgende dag, maar dat was omdat het middernacht was voordat PSV uit Rotterdam terugwas)...
En ja, dat zal met allerlei zaken te maken hebben (beheersbaarheid enz), maar nu krijg je stomdronken supporters die de hele nacht doorgefeest hebben...
Zouden ze nou bv in Groningen of Sittard hun kampioensduel gespeeld hebben, oke, maar ze spelen in eigen stadion...
 

Max

Administrator
Forumleiding
In 2017 wel naar de huldiging geweest. Na een keertje meegemaakt te hebben hoeft het van mij niet zo nodig nog een keer. Sowieso zal geen enkel kampioensjaar zo intens meer zijn. Zoveel mooie herinneringen dat seizoen met wat DVK’ers. De overwinning uit tegen PSV samen in de pub in Rotterdam gezien. De halve seizoenkaart Excelsior. Zoveel mooie herinneringen en missende puzzelstukjes.

Qua voetbal en overmacht is dit seizoen heel veel mooier, maar zo mooi als dat seizoen wordt het toch nooit meer.
 

Miramar

Well-known member
Bij de huldiging van Feyenoord mag er van Aboutaleb geen alcoholische dranken worden gedronken... Ik wens hem succes met handhaven...

Zijn er trouwens Feyenoord-DVK-ers die van plan zijn naar die huldiging te gaan?
12:00 smiddags. Het feestje is weer voor de werklozen en afgekeurden....
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
In 2017 wel naar de huldiging geweest. Na een keertje meegemaakt te hebben hoeft het van mij niet zo nodig nog een keer. Sowieso zal geen enkel kampioensjaar zo intens meer zijn. Zoveel mooie herinneringen dat seizoen met wat DVK’ers. De overwinning uit tegen PSV samen in de pub in Rotterdam gezien. De halve seizoenkaart Excelsior. Zoveel mooie herinneringen en missende puzzelstukjes.

Qua voetbal en overmacht is dit seizoen heel veel mooier, maar zo mooi als dat seizoen wordt het toch nooit meer.
Helemaal mee eens.
 

Max

Administrator
Forumleiding
12:00 smiddags. Het feestje is weer voor de werklozen en afgekeurden....

Tenzij je echt maatschappelijk zinvol werk doet zoals Jamel kun je veelal wel vrij krijgen. 2017 zo geregeld dat ik vrij zou zijn als Feyenoord kampioen zou zijn. Dus 8 mei was ik alsnog aan het werk en 15 mei stond ik op de Coolsingel.
 

Miramar

Well-known member
Tenzij je echt maatschappelijk zinvol werk doet zoals Jamel kun je veelal wel vrij krijgen. 2017 zo geregeld dat ik vrij zou zijn als Feyenoord kampioen zou zijn. Dus 8 mei was ik alsnog aan het werk en 15 mei stond ik op de Coolsingel.
Ik krijg geen vrij. Zondag was mooi geweest.
 

Batigoal

Well-known member
In 2017 wel naar de huldiging geweest. Na een keertje meegemaakt te hebben hoeft het van mij niet zo nodig nog een keer. Sowieso zal geen enkel kampioensjaar zo intens meer zijn. Zoveel mooie herinneringen dat seizoen met wat DVK’ers. De overwinning uit tegen PSV samen in de pub in Rotterdam gezien. De halve seizoenkaart Excelsior. Zoveel mooie herinneringen en missende puzzelstukjes.

Qua voetbal en overmacht is dit seizoen heel veel mooier, maar zo mooi als dat seizoen wordt het toch nooit meer.
Herkenbaar. Ik ben toen in 2011 naar de huldiging van Ajax geweest. Eerst in een café die bloedstollende wedstrijd tegen directe concurrent FC Twente met de ontlading na de goals van Siem de Jong en daarna door naar de huldiging. Wat een geweldig feest was dat zeg na 7 jaar zonder titel. Later nog 2 keer bij een titelfeest geweest, maar zo mooi als in 2011 wordt het niet snel meer.
 

Abubakari

Well-known member
Nee, maandag ga ik niet. Zondag wel de stad in en hopelijk na afloop richting de fontein, maar ik heb maandag afspraken op mijn werk waar ik niet onderuit kan.
Doet mij aan 2017 denken, toen was Feyenoord ook al kampioen voordat ze überhaupt van Excelsior hadden gewonnen. Blijft altijd link.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Doet mij aan 2017 denken, toen was Feyenoord ook al kampioen voordat ze überhaupt van Excelsior hadden gewonnen. Blijft altijd link.
Ja dan ga ik volgende week gewoon weer. Kan moeilijk thuisblijven omdat er altijd een kans is dat het misgaat. Maar op zich durf ik de gok om naar de stad te gaan wel aan met een thuiswedstrijd tegen Eagles, wat zelf nergens meer om speelt.
 
Bovenaan