Precies. Leuk dat een miljonair per se Cillessen wilde terughalen, maar dat geld in een speler steken waren ze waarschijnlijk meer mee opgeschoten. Niet dat Cillessen een slechte keeper is, maar je kan beter je versterken op posities waar je minder bent bezet. Weet niet of ik die lezing hier op DVK of op WhatsApp ben tegengekomen, maar dat was op de dag dat Cillessen werd gehaald al een vrij gangbare mening.
Branderhorst was vorig jaar prima en dit seizoen Olij. Die twee ontlopen elkaar wat mij betreft niet veel. Met stelligheid roepen dat het waarschijnlijk een flinke stap terug is, dan heb je vorig seizoen wat gemist.
Ze ontlopen elkaar niet heel veel denk ik. Dat Olij iets beter is zou wellicht best kunnen, maar dan is het nog altijd geen flinke stap terug als Branderhorst de vervanger van Olij worden.Ik betwist niet dat Branderhorst een goeie keeper is, ik zeg alleen dat Olij ook een hele goeie keeper is. En ik sluit niet uit dat Olij gewoon beter is.
Regels zijn regels. Ook al is het per ongeluk maar 1 beker die op het veld komt, gewoon staken.Ik ben helemaal voor maatregelen als er gekloot wordt, maar er valt een beker op het veld tijdens het juichen... Poepoe... De KNVB slaat nu echt door.
En de gene die gooit blijft zitten. Slaat totaal nergens opBlijkbaar zijn ook deze regels nog e mild, want we blijven gooien met die shit.
Alsof het altijd expres gebeurt...Blijkbaar zijn ook deze regels nog e mild, want we blijven gooien met die shit.
Dat niet, maar scheidsrechters moeten in deze helaas 1 lijn trekken. Als dit door blijft gaan, dan denk ik dat er over een tijd geen eten/drinken meer op de tribune mag, zodat de kans minder is dat er gegooid kan worden.Alsof het altijd expres gebeurt...
Gaan we met aanstekers gooienDat niet, maar scheidsrechters moeten in deze helaas 1 lijn trekken. Als dit door blijft gaan, dan denk ik dat er over een tijd geen eten/drinken meer op de tribune mag, zodat de kans minder is dat er gegooid kan worden.
Zit er dik in. Of overal netten hangen in elk stadion.Gaan we met aanstekers gooien
Of gewoon accepteren dat we totaal zijn doorgeslagen en naar een nergens aanwezig zijnde utopie streven. We kwijlen bij Engeland en Duitsland en daar komt die zooi net zo hard het veld op.Zit er dik in. Of overal netten hangen in elk stadion.