Speelronde 32

Feyenoord kampioen

  • Ja

  • Nee

  • LB


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Pieros

Active member
Precies. Leuk dat een miljonair per se Cillessen wilde terughalen, maar dat geld in een speler steken waren ze waarschijnlijk meer mee opgeschoten. Niet dat Cillessen een slechte keeper is, maar je kan beter je versterken op posities waar je minder bent bezet. Weet niet of ik die lezing hier op DVK of op WhatsApp ben tegengekomen, maar dat was op de dag dat Cillessen werd gehaald al een vrij gangbare mening.

Branderhorst was vorig jaar prima en dit seizoen Olij. Die twee ontlopen elkaar wat mij betreft niet veel. Met stelligheid roepen dat het waarschijnlijk een flinke stap terug is, dan heb je vorig seizoen wat gemist.

Klopt, voor vele was Branderhorst prima en hoefde NEC niet op zoek naar een nieuwe/andere keeper. Maar ja, als Cillessen dan kan en wil komen, dan sta je daar als supporter niet per se negatief tegenover. Al hadden veel supporters liever het geld uitgegeven aan aanvallers.
 

Maasveld

Well-known member
Ik betwist niet dat Branderhorst een goeie keeper is, ik zeg alleen dat Olij ook een hele goeie keeper is. En ik sluit niet uit dat Olij gewoon beter is.
Ze ontlopen elkaar niet heel veel denk ik. Dat Olij iets beter is zou wellicht best kunnen, maar dan is het nog altijd geen flinke stap terug als Branderhorst de vervanger van Olij worden.
 

Jef400

Well-known member
Sparta 0-1. En had Ould Chikh niet rood moeten hebben voor die overtreding op Meijers?
 

JMD

Well-known member
Ik ben helemaal voor maatregelen als er gekloot wordt, maar er valt een beker op het veld tijdens het juichen... Poepoe... De KNVB slaat nu echt door.
 

stc

Well-known member
Ik ben helemaal voor maatregelen als er gekloot wordt, maar er valt een beker op het veld tijdens het juichen... Poepoe... De KNVB slaat nu echt door.
Regels zijn regels. Ook al is het per ongeluk maar 1 beker die op het veld komt, gewoon staken.
 

JMD

Well-known member
Over in Volendam. Zeer belangrijke zege voor Volendam. Sparta ziet plek 5 uit het oog verdwijnen, en moet (als Utrecht later vanavond wint) zelfs nog vrezen voor plek 6. Maakt op zich niet zoveel uit, het duel in 1e ronde gaat Utrecht - SParta worden, de ploeg die 6e wordt begint uit, dat is het enige wat dan het verschil is.
 

stc

Well-known member
Alsof het altijd expres gebeurt...
Dat niet, maar scheidsrechters moeten in deze helaas 1 lijn trekken. Als dit door blijft gaan, dan denk ik dat er over een tijd geen eten/drinken meer op de tribune mag, zodat de kans minder is dat er gegooid kan worden.
 

Jef400

Well-known member
Dat niet, maar scheidsrechters moeten in deze helaas 1 lijn trekken. Als dit door blijft gaan, dan denk ik dat er over een tijd geen eten/drinken meer op de tribune mag, zodat de kans minder is dat er gegooid kan worden.
Gaan we met aanstekers gooien
 

Jef400

Well-known member
Zit er dik in. Of overal netten hangen in elk stadion.
Of gewoon accepteren dat we totaal zijn doorgeslagen en naar een nergens aanwezig zijnde utopie streven. We kwijlen bij Engeland en Duitsland en daar komt die zooi net zo hard het veld op.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

stc

Well-known member
Het valt mij op dat er bij Heerenveen veel lege plaatsen zijn op de tribune

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Bovenaan