De Groene Scout
Well-known member
Logisch songfestival is bezig.Het valt mij op dat er bij Heerenveen veel lege plaatsen zijn op de tribune
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Logisch songfestival is bezig.Het valt mij op dat er bij Heerenveen veel lege plaatsen zijn op de tribune
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Als ik een seizoenskaart zou hebben van Heerenveen en de keuze zou hebben tussen een thuiswedstrijd van Heerenveen en het songfestival, dan zou ik uiteraard de wedstrijd bezoeken.Logisch songfestival is bezig.
Precies. Terecht dat er eindelijk paal en perk werd gesteld aan het expres gooien van zooi, maar we slaan echt door.Of gewoon accepteren dat we totaal zijn doorgeslagen en naar een nergens aanwezig zijnde utopie streven. We kwijlen bij Engeland en Duitsland en daar komt die zooi net zo hard het veld op.
Ik zou kiezen voor een hardere straf. Puntenaftrek zou beter zijn.Prima, gewoon blijven staken, liefst nog een dikke boete voor de clubs dan komt er vanzelf een moment dat die gasten een keertje normaal gaan doen.
Twee keer gejuich is dus staken..Onzinnige regel. Man man man
Dat is niet moeilijk inderdaad, maar als er ineens gejuicht wordt dan stoot je wel eens per ongeluk tegen iemand aan. Als die net een beker bier in zijn handen heeft dan kan die op het veld terecht komen…Kan iemand mij uitleggen wat er zo moeilijk aan is om je bier NIET op het veld te gooien?
Dat dus. Maar dat vergeet moraalriddend Nederland weer.Dat is niet moeilijk inderdaad, maar als er ineens gejuicht wordt dan stoot je wel eens per ongeluk tegen iemand aan. Als die net een beker bier in zijn handen heeft dan kan die op het veld terecht komen…