Speelronde 32

Feyenoord kampioen

  • Ja

  • Nee

  • LB


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Joost

Well-known member
het gaat er om waar je de grens legt, een beker ok, 2 kan ook nog maar 3 is de grens. Of eigenlijk kan dat ook nog wel maar bij 10 bekers wordt het te gek.
Je weet net zo goed als ik dat de grens elke keer wordt gezocht en indien bereikt wordt opgetrokken.
En als een beker ok is dan straks een pakje sigaretten en dan een aansteker.
Je moet gewoon een grens stellen, wellicht dat sociale controle een keer en rol gaat spelen. Mensen worden het vanzelf wel een keertje zat.

En dat argument van de bierverkoop daar ga ik maar even niet op in, te lachwekkend voor woorden.

Die grens moet er zijn tussen het spel en het gedrag.

Zolang de wedstrijd niet wordt beïnvloed door iets dat op het veld gegooid wordt moet je die gewoon door laten gaan terwijl je wel actief de daders uit het stadion verwijderd zoals ook nu gebeurt.
 

Pieros

Active member
Die grens moet er zijn tussen het spel en het gedrag.

Zolang de wedstrijd niet wordt beïnvloed door iets dat op het veld gegooid wordt moet je die gewoon door laten gaan terwijl je wel actief de daders uit het stadion verwijderd zoals ook nu gebeurt.
Precies, er is een groot verschil tussen een bekertje aan de rand van het veld, net over de reclameborden tijdens het juichen of een grensrechter/ speler bewust bekogelen, dus kan/moet het ook anders aangepakt worden.
 

Miramar

Well-known member
Je bekertje kan gewoon in de vuilnisbak of onder je stoel platgetrapt. Blijkbaar zijn er al veel in dit land met een geestelijke beperking en lukt opvoeden niet meer...
 

Pieros

Active member
Uiteraard, het staat buiten kijf dat het nergens op slaat dat er überhaupt iets op het veld gegooid wordt.
 

ALenstra

Well-known member
Ik snap ook werkelijk niet waarom je er mee gaat gooien. Ik neem aan dat zo'n biertje in het stadion niet goedkoop is.
 

Jef400

Well-known member
Precies, er is een groot verschil tussen een bekertje aan de rand van het veld, net over de reclameborden tijdens het juichen of een grensrechter/ speler bewust bekogelen, dus kan/moet het ook anders aangepakt worden.
Met bewust bekogelen kan ik nog iets vinden in tijdelijk staken. Maar dat moet je dan als bijzonder middel doen. Niet bij gejuich over een boarding heen.
 

Jef400

Well-known member
Ik ben voor een harde aanpak. Het moet een keer afgelopen zijn met het schorriemorrie gedrag van mensen.
Ik ook. Voor de mensen zelf. En niet voor de onschuldigen in het publiek die met deze symboolpolitieke shit de dupe zijn. Meld je maar lekker op het bureau in je 5 jaar stadionverbod. Dan leren ze het af.
 

ALenstra

Well-known member
Een stadionverbod die in Nederland niks voorstelt en niet gehandhaafd wordt. Dat zal ze afschrikken.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
 

Abubakari

Well-known member
Helemaal met Jef400 eens. Knikker de dader met een flinke boete het stadion uit en ga weer verder ipv elke keer 20.000 onschuldigen te duperen.
Straks naar Groningen -Ajax, ik maak me drukker over hoe lang het duurr dan om de uitslag. Het is dat ik dat kaartje al in februari gekocht heb, anders had ik het vandaag mooi laten schieten. Zo lang deze regel geldt ga ik niet meer naar wedstrijden in het betaald voetbal.
 

JMD

Well-known member
Straks naar Groningen -Ajax, ik maak me drukker over hoe lang het duurr dan om de uitslag. Het is dat ik dat kaartje al in februari gekocht heb, anders had ik het vandaag mooi laten schieten. Zo lang deze regel geldt ga ik niet meer naar wedstrijden in het betaald voetbal.
Ik heb hetzelfde. Zit vanavond bij PSV - Fortuna en ik ben echt benieuwd hoe laat ik thuis ga zijn vanavond... :) Sowieso is 20.00 al een kuttijd, maar als je dan daarna nog 1,5-2 uur reistijd hebt (goed, ik kies zelf voor PSV als club natuurlijk :) ) en morgen gewoon om 7.00 de wekker gaat hoop je wel dat er geen stakingen e.d. zijn en ik pas tegen enen in bed lig... (gelukkig heb ik morgen het 1e uur mijn makkelijkste klas, scheelt toch of je met zo'n klas begint of een klas waar je direct 'top' moet zijn omdat ze anders de toko spreekwoordelijk afbreken)
Ik sta er nog niet zo in vwb je laatste zin, maar kan het wel voorstellen.


Na de 1-0 gaat het snel en krijgt Vitesse flink wat kansen, de 2-0 is een logisch gevolg.
 

stc

Well-known member
Ik heb hetzelfde. Zit vanavond bij PSV - Fortuna en ik ben echt benieuwd hoe laat ik thuis ga zijn vanavond... :) Sowieso is 20.00 al keen kuttijd, maar als je dan daarna nog 1,5-2 uur reistijd hebt (goed, ik kies zelf voor PSV als club natuurlijk :) ) en morgen gewoon om 7.00 de wekker gaat hoop je wel dat er geen stakingen e.d. zijn en ik pas tegen enen in bed lig... (gelukkig heb ik morgen het 1e uur mijn makkelijkste klas, scheelt toch of je met zo'n klas begint of een klas waar je direct 'top' moet zijn omdat ze anders de toko spreekwoordelijk afbreken)
Ik sta er nog niet zo in vwb je laatste zin, maar kan het wel voorstellen.


Na de 1-0 gaat het snel en krijgt Vitesse flink wat kansen, de 2-0 is een logisch gevolg.
2000hrs op zondag avond vind ik een heel slecht tijdstip. Als ik terug ga moet ik nog langs Rotterdam met de trein met al die feestgangers van Rotterdam zuid.

Welk vak zit je vanavond?
 
Bovenaan