Speelronde 32

Feyenoord kampioen

  • Ja

  • Nee

  • LB


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

JMD

Well-known member
Vitesse wint, volgende week komt FC Groningen op bezoek, als het dan ook wint is het zeker van lijfsbehoud, de zege van vandaag is al een grote stap in die richting. Mooi. Vitesse hoort in de eredivisie, maar goed daar vind ik Grunn ook in horen.
 

JMD

Well-known member
Als Ajax niet wint bij FC Groningen kan PSV vanavond al zeker zijn van plek 2, dus hup Grunn!
 

JMD

Well-known member
Spreekkoren met k*nker snap ik al niet, maar dat je een spandoek met dat woord erop maakt, dan spoor je dus helemaal niet. Er zijn zat andere bijvoeglijke naamwoorden te verzinnen om je mening over het bestuur te geven...
 

JMD

Well-known member
Nou wedstrijd nu al afgelopen? Wat een tokkies zijn het toch ook.
Dit zal tijdelijk staken zijn, er is niemand geraakt voorzover ik weet.... Dan gaan we dus zo meteen verder, maar ik vrees dat erka met zijn voorspelling (max na 20 minuten gestaakt) nog te optimistisch gaat zijn.
 

stc

Well-known member
Burgemeester gaat zeggen dat er doorgespeeld moet worden ivm openbare orde als er gestaakt gaat worden.
 

ALenstra

Well-known member
Gewoon het publiek wijsmaken dat er definitief gestaakt wordt zodat er later in een leeg stadion alsnog gespeeld kan worden?
 

JMD

Well-known member
Burgemeester gaat zeggen dat er doorgespeeld moet worden ivm openbare orde als er gestaakt gaat worden.
Wat direct het probleem met deze regels aangeeft... En terwijl hier staken niet meer dan terecht is.

Het gaat dit jaar niet gebeuren, want de grote beslissingen zijn eigenlijk al gevallen, maar je zal op de laatste speeldag samen met 1 andere club spelen tegen degradatie. Dan kan je door veel gooien een duel laten staken en dan weet je daarna welk resultaat je nodig hebt, want het andere duel (van je concurrent) is dan al gespeeld... Competitievervalsing dan.
 

JMD

Well-known member
Gewoon het publiek wijsmaken dat er definitief gestaakt wordt zodat er later in een leeg stadion alsnog gespeeld kan worden?
Zoiets zal het moeten zijn ja, maar de vraag is hoe je dit in dit tijdperk van social media mensen dat kan wijsmaken
 
Bovenaan