Speelronde 32

Feyenoord kampioen

  • Ja

  • Nee

  • LB


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bernardo

Well-known member
Als dit zovaak bij Cambuur zou gebeuren, zou ik echt twijfelen of ik volgend seizoen weer een seizoenkaart zou nemen. Wat een achterlijk volk.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

stc

Well-known member
Als dit zovaak bij Cambuur zou gebeuren, zou ik echt twijfelen of ik volgend seizoen weer een seizoenkaart zou nemen. Wat een achterlijk volk.
Ik weet dat bij PSV er mensen zijn die volgend jaar geen seizoenskaart meer willen nemen vanwege dit soort acties van supporters.
 

Pieros

Active member
En wat nu? Iedereen die denkt een relevante mening te hebben zal wederom in allerlei interviews en praatprogramma’s er schande van spreken en stellen dat er nu iets echt moet gebeuren…. Tsja, dat horen we al zo lang.
 

erka

Well-known member
20 minuten, was ik nog optimistisch dus.

Ik blijf erbij, straf de club ook! HOE komen die doeken in het stadion? HOE komt dat vele vuurwerk in het stadion? Waarom wordt dat hoekje niet schoongeveegd? Het is altijd dezelfde hoek bij FC Groningen, daar zitten ca 200 man die het elke keer verzieken. Beelden genoeg. Kieper die het stadion uit, desnoods met de ME. En ga dan verder.

De echte klootzakken hebben hun zin, maar Groningen valt volgens mij ook veel te verwijten in deze. Geen wonder dat ze tegen die undercoverjournalist over SV's waren deze week. Die zou haarfijn hebben blootgelegd hoe FC Groningen faalt.
 

Mario

Well-known member
20 minuten, was ik nog optimistisch dus.

Ik blijf erbij, straf de club ook! HOE komen die doeken in het stadion? HOE komt dat vele vuurwerk in het stadion? Waarom wordt dat hoekje niet schoongeveegd? Het is altijd dezelfde hoek bij FC Groningen, daar zitten ca 200 man die het elke keer verzieken. Beelden genoeg. Kieper die het stadion uit, desnoods met de ME. En ga dan verder.

De echte klootzakken hebben hun zin, maar Groningen valt volgens mij ook veel te verwijten in deze. Geen wonder dat ze tegen die undercoverjournalist over SV's waren deze week. Die zou haarfijn hebben blootgelegd hoe FC Groningen faalt.
Ik vind het wel vervelend voor de echte supporters, om te zien hoe je club naar de filistijnen wordt geholpen door dit soort imbecielen.
 

erka

Well-known member
Ik vind het wel vervelend voor de echte supporters, om te zien hoe je club naar de filistijnen wordt geholpen door dit soort imbecielen.

Zeker. Talloze mensen die vandaag (misschien tegen beter weten in) toch een leuke voetbalmiddag wilden bijwonen, vaak met hun kinderen, komen dus nu echt nooit meer.

Als ik voor mezelf spreek, doet het me eigenlijk niet zo veel meer. Laten we maar helemaal opnieuw beginnen met alles.
Het sportieve verval zit er al een paar jaar aan te komen. Dit seizoen is Groningen sportief definitief naar de knoppen geholpen door Fledderus, de hele technische staf en de meeste spelers. Gudde valt ook van alles te verwijten, maakt met iedereen ruzie, net als zijn vriendje. In zo'n sentiment hoef je er niet veel bij te doen om de imbecielen die er altijd al geweest zijn bij Groningen te laten ontwaken. Giftige cocktail.
 
Bovenaan