Speelronde 32

Feyenoord kampioen

  • Ja

  • Nee

  • LB


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Abubakari

Well-known member
6461260550f85-1AF9A1CB-D00F-44D8-886F-0F33E8D31FED.jpeg


Tot zover een middagje betaald voetbal. Gelukkig was er op tien minuten fietsen nog een stadsderby in het amateurvoetbal …

Tsja, dit was te verwachten, werd zelfs al aangekondigd. Weer 20.000 mensen gedupeerd ipv gewoon de daders aan te pakken en verder te gaan. Om me heen was de tendens inderdaad “bekijk het maar, ik kom niet meer” of “en dan willen ze dat ik volgende week mijn seizoenkaart verleng”.
Compensatie kun je vergeten, Groningen liet na de wedstrijd tegen NEC desgevraagd al weten dat je op de daders moet verhalen cq dat je naar je geld kunt fluiten. Met een beetje pech voor straf de laatste wedstrijd zonder publiek, wordt de seizoenkaarthouder de laatste 3 thuiswedstrijden door de neus geboord.

En die bivakmutsjes en hoodies maar eoepen WIJ ZIJN FC GRONINGEN. Aan het verneuken ja. Zonder harde maatregelen ga je deze strijd niet winnen. Ik ga in elk geval niet meer naar betaald voetbal wedstrijden zolang deze regel nog geldt. Al ging ik dit seizoen sowieso weinig meer. Vorig jaar ook al een zooi wedstrijden door de neus geboord vanwege corona, nu deze weer. Helaas had ik al een kaartje, maar alsnog had ik beter direct naar het amateurvoetbal kunnen gaan.

Eén enkel lichtpuntje. Na de onderbreking werd oud FC speler Tadic achter de goal weer uitgefloten. Waarna de lange zijde opstond en masaal voor Tadic applaudisseerde. Zal ook een vorm van protest tegen het hoekje (wat erka zegt, het ge-etter komt altijd uit dat hoekje) zijn wat de club terroriseert en het voor iedereen vergalt, maar dan nog.
 

Abubakari

Well-known member
En schijnbaar is Feyenoord ook nog kampioen geworden vandaag, gefeliciteerd kameraden. Maar 1 nederlaag met een vernieuwde ploeg, petje af, knap werk.

En de Wolf is toch wel echt de koning van de wansmaak. Feyenoorder, zanger Rinus, autotune kampioensliedjes en Martien Meiland… Mein gott.
 

JMD

Well-known member
JMD moet toch makkelijk op te sporen zijn. Er zit weinig volk ...
Om me heen zit het nog wel redelijk vol, maar idd veel lege plekken...

Fortuna is zo ongeveer twee keer aan de andere kant geweest en scoort twee keer. Waarbij we mazzel hebben dat die tweede wordt afgekeurd...
Teze levert de assist bij de 1-1 maar is weer dramatisch. Echt, waarom van Nistelrooy hem laat staan is een raadsel. Verder gaat het allemaal te traag en lijkt er een verbod op schoten van afstand en gaat de bal veel te snel weer naar achter... En het lijkt wel alsof PSV denkt dat ze handbal doen, het is veel heen en weer op rand 16...
 

leo1949

Well-known member
Feyenoord fans gefeliciteerd met de kampioensschaal.
En Emmen heeft toch een mooie goal gemaakt tegen AZ 5 - 1
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

André

Well-known member
ik hoorde vanmiddag dat mensen uit mijn dorp niet heen gingen omda ze al wisten dat ze het veld wouden bestormen
Alleen om de wedstrijd te laten staken
En klagen dat bestuur de club kapot maakt
die (nep) supporterts maken de club kapot
ik heb gelukkig al lang geen favoeriete profclub maar
 

gevegt

Well-known member
ik hoorde vanmiddag dat mensen uit mijn dorp niet heen gingen omda ze al wisten dat ze het veld wouden bestormen
Alleen om de wedstrijd te laten staken
En klagen dat bestuur de club kapot maakt
die (nep) supporterts maken de club kapot
ik heb gelukkig al lang geen favoeriete profclub maar
PSV is anders wel een hele mooie warme club en de supporters op dit forum stuk voor stuk erg sympathiek! (y)
 
Bovenaan