Speelronde 32

Feyenoord kampioen

  • Ja

  • Nee

  • LB


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Mario

Well-known member
Inmiddels niet meer.
Dat kan ik allemaal niet bijhouden. Tijd dat hij weer eens op dit forum komt.

In de tussentijd ligt Rotterdam plat. De kinderen hebben bijna allemaal vrij, en gewerkt wordt er waarschijnlijk ook niet 😆
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik was nog gevraagd om die gasten te gaan begeleiden op Rotterdam CS vanmiddag. Ik heb geen zin om op eieren te gaan lopen voor die gasten.

Of het nou Koningsdag, Feyenoord of een hardcore feest is, is z’n algemeenheid houdt men teveel rekening met dit soort gasten.
 

Jef400

Well-known member
Of het nou Koningsdag, Feyenoord of een hardcore feest is, is z’n algemeenheid houdt men teveel rekening met dit soort gasten.
Eens. Ik ben wat dat aangaat strenger in de leer. Ook met evenementen als de huishoudbeurs en zo. We hebben regels afgesproken en daar houden we ons maar even aan. Zeker als het op groepsprocessen aankomt. Is het even iemand binnen laten om naar de wc te gaan vind ik het al een ander verhaal. Maar ook daar loop ik dan even mee om te voorkomen dat ze de trein in duiken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dank voor de reminder. Sinds deze maand ben ik weer treinreiziger. Altijd even rekening houden met je terugreis met de Huishoudbeurs terror.
 

stc

Well-known member
Lijkt op sommige plekken in de stad net op een vuilnisbelt. Ook veel beveiliging op straat. Wat logisch is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

stc

Well-known member
Is eigenlijk best bizar. Zo'n grote operatie voor een uur feest op maandag en paar uur op zondag

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Abubakari

Well-known member
Op een heel seizoen zullen de stakingen meevallen, maar zo’n los kaartje kopen met het risico dat je een uur later buitenstaat en tien minuten voetbal hebt gezien… Daar zullen toch veel voor gaan passen.
Ook seizoenkaarthouders hebben de buik flink vol van het tuig wat de club kapot maakt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ook seizoenkaarthouders hebben de buik flink vol van het tuig wat de club kapot maakt.

Begrijpelijk. Jamel en Fabian zijn ook afgehaakt door de pilletjesslikkers. Ik wil eigenlijk van vak switchen, maar de rest nog niet. Kan voor mij ook wel het laatste jaar worden. Door die netten voorkom je dat wedstrijden worden gestaakt, maar dat neemt niet weg dat het steeds minder prettig wordt om op die tribune te zitten. Nu zit ik op een rustiger vak dan Jamel en Fabian, maar inmiddels organiseert Feyenoord vrijwel iedere wedstrijd een pillenfeest binnen de poorten waardoor debielen uit andere delen van het stadion het vak binnen kunnen lopen doordat alle poorten binnenin open staan.
 

erka

Well-known member
Dit is mij uit het hart gegrepen. Het zijn gewoon criminelen, je kunt ze één voor één zo aanwijzen en de club doet niks omdat ze niet durven.

 
Bovenaan