Makkie
Bedankt!Gefeliciteerd mannen!
Als Fortuna minder verdelgend had gespeeld, waren ze er met dubbele cijfers af gegaan.Fortuna bleek ineens wel te kunnen voetballen en zonder tijdrekken en dat bracht PSV gewoon nog in de problemen. Fortuna heeft een kans laten liggen om te winnen als ze gewoon hun eigen spel hadden gespeeld, het was bij PSV achterin weer dramatisch.
Is anders vandaag iemand van de 2de ring verwijderd bij het 1ste doelpunt van PSV. Gooide met bier namelijk waarna mensen nat werden op rij 26 en 27PSV is anders wel een hele mooie warme club en de supporters op dit forum stuk voor stuk erg sympathiek!
Die glipte per ongeluk uit zijn hand.Is anders vandaag iemand van de 2de ring verwijderd bij het 1ste doelpunt van PSV. Gooide met bier namelijk waarna mensen nat werden op rij 26 en 27
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Dat betekent stadionverbodDie glipte per ongeluk uit zijn hand.
Kan gebeuren.
Tja, shit happend.Dat betekent stadionverbod
JMD en Mario gaat nog. Verder nog een pessimist en eentje die HSV in de steek laat.PSV is anders wel een hele mooie warme club en de supporters op dit forum stuk voor stuk erg sympathiek!
Beugelflessen en je probleem is opgelost.Die glipte per ongeluk uit zijn hand.
Kan gebeuren.
Ik zag dat Keff en Fabian weer eens in Rotterdam waren, dus dat verbaasd mij helemaal niets.Het schorriemorrie van Feyenoord was weer lekker aan het roken en luidruchtig in de trein. Van mij hadden ze keihard mogen worden aangepakt
Ik zag dat Keff en Fabian weer eens in Rotterdam waren, dus dat verbaasd mij helemaal niets.
Ik was nog gevraagd om die gasten te gaan begeleiden op Rotterdam CS vanmiddag. Ik heb geen zin om op eieren te gaan lopen voor die gasten.Het schorriemorrie van Feyenoord was weer lekker aan het roken en luidruchtig in de trein. Van mij hadden ze keihard mogen worden aangepakt
Barendrechter.Fabian is bijna altijd in Rotterdam.
Inmiddels niet meer.Barendrechter.