Speelronde 32

Feyenoord kampioen

  • Ja

  • Nee

  • LB


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

JMD

Well-known member
Fortuna bleek ineens wel te kunnen voetballen en zonder tijdrekken en dat bracht PSV gewoon nog in de problemen. Fortuna heeft een kans laten liggen om te winnen als ze gewoon hun eigen spel hadden gespeeld, het was bij PSV achterin weer dramatisch.
 

gevegt

Well-known member
Fortuna bleek ineens wel te kunnen voetballen en zonder tijdrekken en dat bracht PSV gewoon nog in de problemen. Fortuna heeft een kans laten liggen om te winnen als ze gewoon hun eigen spel hadden gespeeld, het was bij PSV achterin weer dramatisch.
Als Fortuna minder verdelgend had gespeeld, waren ze er met dubbele cijfers af gegaan.
 

stc

Well-known member
Van mij mogen Sangare, Teze, Bakayoko en de Jong de rest van het seizoen op de tribune plaatsnemen. Speelde vandaag weer ondermaats.

Kamphuis mag wat mij betreft degraderen naar de amateurs onderbond.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

stc

Well-known member
PSV is anders wel een hele mooie warme club en de supporters op dit forum stuk voor stuk erg sympathiek! (y)
Is anders vandaag iemand van de 2de ring verwijderd bij het 1ste doelpunt van PSV. Gooide met bier namelijk waarna mensen nat werden op rij 26 en 27

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

gevegt

Well-known member
Is anders vandaag iemand van de 2de ring verwijderd bij het 1ste doelpunt van PSV. Gooide met bier namelijk waarna mensen nat werden op rij 26 en 27

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Die glipte per ongeluk uit zijn hand.
Kan gebeuren.
 

stc

Well-known member
Het schorriemorrie van Feyenoord was weer lekker aan het roken en luidruchtig in de trein. Van mij hadden ze keihard mogen worden aangepakt

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Max

Administrator
Forumleiding
Op een heel seizoen zullen de stakingen meevallen, maar zo’n los kaartje kopen met het risico dat je een uur later buitenstaat en tien minuten voetbal hebt gezien… Daar zullen toch veel voor gaan passen.
 

Mario

Well-known member
Het schorriemorrie van Feyenoord was weer lekker aan het roken en luidruchtig in de trein. Van mij hadden ze keihard mogen worden aangepakt

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Ik zag dat Keff en Fabian weer eens in Rotterdam waren, dus dat verbaasd mij helemaal niets.
 

Jef400

Well-known member
Het schorriemorrie van Feyenoord was weer lekker aan het roken en luidruchtig in de trein. Van mij hadden ze keihard mogen worden aangepakt

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Ik was nog gevraagd om die gasten te gaan begeleiden op Rotterdam CS vanmiddag. Ik heb geen zin om op eieren te gaan lopen voor die gasten.
 
Bovenaan