Mooie tijd. Anders is Go Ahead maar een potje voor spek en bonenWat mij betreft had PSV - Fortuna idd wel naar 14.30 gemogen ofzo... Of nog beter: zaterdag...
Nee, maandag ga ik niet. Zondag wel de stad in en hopelijk na afloop richting de fontein, maar ik heb maandag afspraken op mijn werk waar ik niet onderuit kan.Bij de huldiging van Feyenoord mag er van Aboutaleb geen alcoholische dranken worden gedronken... Ik wens hem succes met handhaven...
Zijn er trouwens Feyenoord-DVK-ers die van plan zijn naar die huldiging te gaan?
Was volgens mij in 2017 ook zo...Lekker tijdstip ook voor een huldiging.
12:00 smiddags. Het feestje is weer voor de werklozen en afgekeurden....Bij de huldiging van Feyenoord mag er van Aboutaleb geen alcoholische dranken worden gedronken... Ik wens hem succes met handhaven...
Zijn er trouwens Feyenoord-DVK-ers die van plan zijn naar die huldiging te gaan?
Dan zal het wel afgeladen druk zijn12:00 smiddags. Het feestje is weer voor de werklozen en afgekeurden....
Helemaal mee eens.In 2017 wel naar de huldiging geweest. Na een keertje meegemaakt te hebben hoeft het van mij niet zo nodig nog een keer. Sowieso zal geen enkel kampioensjaar zo intens meer zijn. Zoveel mooie herinneringen dat seizoen met wat DVK’ers. De overwinning uit tegen PSV samen in de pub in Rotterdam gezien. De halve seizoenkaart Excelsior. Zoveel mooie herinneringen en missende puzzelstukjes.
Qua voetbal en overmacht is dit seizoen heel veel mooier, maar zo mooi als dat seizoen wordt het toch nooit meer.
12:00 smiddags. Het feestje is weer voor de werklozen en afgekeurden....
Ik krijg geen vrij. Zondag was mooi geweest.Tenzij je echt maatschappelijk zinvol werk doet zoals Jamel kun je veelal wel vrij krijgen. 2017 zo geregeld dat ik vrij zou zijn als Feyenoord kampioen zou zijn. Dus 8 mei was ik alsnog aan het werk en 15 mei stond ik op de Coolsingel.
Ik krijg geen vrij. Zondag was mooi geweest.
Herkenbaar. Ik ben toen in 2011 naar de huldiging van Ajax geweest. Eerst in een café die bloedstollende wedstrijd tegen directe concurrent FC Twente met de ontlading na de goals van Siem de Jong en daarna door naar de huldiging. Wat een geweldig feest was dat zeg na 7 jaar zonder titel. Later nog 2 keer bij een titelfeest geweest, maar zo mooi als in 2011 wordt het niet snel meer.In 2017 wel naar de huldiging geweest. Na een keertje meegemaakt te hebben hoeft het van mij niet zo nodig nog een keer. Sowieso zal geen enkel kampioensjaar zo intens meer zijn. Zoveel mooie herinneringen dat seizoen met wat DVK’ers. De overwinning uit tegen PSV samen in de pub in Rotterdam gezien. De halve seizoenkaart Excelsior. Zoveel mooie herinneringen en missende puzzelstukjes.
Qua voetbal en overmacht is dit seizoen heel veel mooier, maar zo mooi als dat seizoen wordt het toch nooit meer.
Doet mij aan 2017 denken, toen was Feyenoord ook al kampioen voordat ze überhaupt van Excelsior hadden gewonnen. Blijft altijd link.Nee, maandag ga ik niet. Zondag wel de stad in en hopelijk na afloop richting de fontein, maar ik heb maandag afspraken op mijn werk waar ik niet onderuit kan.
Ja dan ga ik volgende week gewoon weer. Kan moeilijk thuisblijven omdat er altijd een kans is dat het misgaat. Maar op zich durf ik de gok om naar de stad te gaan wel aan met een thuiswedstrijd tegen Eagles, wat zelf nergens meer om speelt.Doet mij aan 2017 denken, toen was Feyenoord ook al kampioen voordat ze überhaupt van Excelsior hadden gewonnen. Blijft altijd link.