Speelronde 22

Bonehead

Well-known member
Als Kuipers het als een duidelijke scoringskans vind dan heeft hij gelijk en is vasthouden rood.
In dit geval vind ik het erg zwaar, ja natuurlijk kan hij op doel schieten maar en komt nog een extra verdediger bij.

Als het aan mij ligt mogen ze die regel ook wel veranderen naar het volgende;

Is de scoringskans via de toegekende strafschop groter dan de oorspronkelijke kans > geel. In andere gevallen rood.

Het gekke is dat wanneer hij hem een schop had gegeven hij er waarschijnlijk met geel afkwam in verband met tripple judgement. Ik vind geel voldoende en een rare regel dat vasthouden dan wél rood is. En dan dat vroeg inlopen. Dat is wordt helemaal subjectief toegepast. Net als keepers die al dan niet op de lijn staan.

Prima beslissing van de KNVB om in vroeg stadium de wedstrijden van vandaag af te lasten. Veiligheid van duizenden mensen gaat voor.
 

De Wolf

Well-known member
In Utrecht had misschien nog wel gespeeld kunnen worden maar bij twijfel moet je gewoon aflasten.
In Noord-Holland is het op dit moment gewoon onverantwoord. Bij Telstar zijn een paar bomen achter de tribune omgewaaid en liggen op de tribune / veld.

EQTvPluUcAAcBwe?format=jpg&name=medium.jpg
 

Pascallovic

Well-known member
In Utrecht had misschien nog wel gespeeld kunnen worden maar bij twijfel moet je gewoon aflasten.
In Noord-Holland is het op dit moment gewoon onverantwoord. Bij Telstar zijn een paar bomen achter de tribune omgewaaid en liggen op de tribune / veld.

Volgens mij is bij Utrecht ook nooit echt de vraag geweest in hoeverre die wedstrijd uitgespeeld zou kunnen worden, maar meer hoe het voor de fans zou zijn tijdens de wedstrijd en vooral na afloop als 23.000 man terug naar huis gaat.
 

Pascallovic

Well-known member
FC Emmen - FC Twente naar 11 februari aftrap 18.30 uur. Sparta - ADO Den Haag ook op 11 februari, maar dan aftrap om 20.45 uur.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Blijven ze toch lekker thuis, gezeur altijd.

Hij heeft toch gelijk? Wat is erop tegen om deze duels gewoon allebei om 19.45 te laten spelen? Alsof dit zoveel kijkers kost.

Net als met de bekerduels om 20.45. Voetbal speel je voor de fans toch? Voor velen een onmogelijk tijdstip en voor veel jongeren al helemaal. En het dan raar vinden dat er almaar minder toeschouwers komen.
 

Abubakari

Well-known member
Hij heeft toch gelijk? Wat is erop tegen om deze duels gewoon allebei om 19.45 te laten spelen? Alsof dit zoveel kijkers kost.

Net als met de bekerduels om 20.45. Voetbal speel je voor de fans toch? Voor velen een onmogelijk tijdstip en voor veel jongeren al helemaal. En het dan raar vinden dat er almaar minder toeschouwers komen.

Wat mij opvalt bij stadion bezoekers is dat ze vaak klagen dat er niks aan was, tegenstanders die niet willen voetballen, eigen club die met 10 man speelt en een domme tactiek hanteert, een en al ergernis. Zo hebben al die mopperkonten een legitieme reden om thuis te blijven, bekijk het gewoon positief.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat mij opvalt bij stadion bezoekers is dat ze vaak klagen dat er niks aan was, tegenstanders die niet willen voetballen, eigen club die met 10 man speelt en een domme tactiek hanteert, een en al ergernis. Zo hebben al die mopperkonten een legitieme reden om thuis te blijven, bekijk het gewoon positief.

Ach ja. De één zeurt over voetbal, de ander over de muziekkeuze.

Zo blijkt maar weer dat voetbal een heerlijke uitlaatklep is.
 

Abubakari

Well-known member
Ach ja. De één zeurt over voetbal, de ander over de muziekkeuze.

Zo blijkt maar weer dat voetbal een heerlijke uitlaatklep is.

Verschil is alleen dat ik nog maar twee keer op de vlucht ben geslagen voor die muziek maar dat jij nu toch al een jaar of wat flink wat te klagen hebt met Heerenveen.

​​​​​​
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Verschil is alleen dat ik nog maar twee keer op de vlucht ben geslagen voor die muziek maar dat jij nu toch al een jaar of wat flink wat te klagen hebt met Heerenveen.

​​​​​​

Ik vermaak me over het algemeen prima dit seizoen.
 

Joost

Well-known member
In Utrecht had misschien nog wel gespeeld kunnen worden maar bij twijfel moet je gewoon aflasten.
In Noord-Holland is het op dit moment gewoon onverantwoord. Bij Telstar zijn een paar bomen achter de tribune omgewaaid en liggen op de tribune / veld.


Jij bent er ingetuind net als onder andere het AD en de Telegraaf.

Die foto werd vanochtend nog voor 6 uur gepost door een fanaccount en hebben de bomen nog blaadjes in deze tijd?
Er staat ook nog een groot spandoek van Telstar 1963-2013.
 

Joost

Well-known member
Blijven ze toch lekker thuis, gezeur altijd.

Als je wedstrijd opnieuw inplant op zo'n ultrakorte termijn dan mag je best het belang van supporters die naar het stadion komen voorop stellen.
Met een aftrap om 18:30 maak je het voor werkende mensen wel erg lastig terwijl je jeugd met een aftrap om 20:45 eigenlijk niet meer naar het stadion kunt laten komen.

Daar komt ook nog eens bij dat Sparta v ADO oorspronkelijk ook al tegenover AZ v Feyenoord was gepland en dus weinig TV kijkers had gehad.
 

De Wolf

Well-known member
Jij bent er ingetuind net als onder andere het AD en de Telegraaf.

Die foto werd vanochtend nog voor 6 uur gepost door een fanaccount en hebben de bomen nog blaadjes in deze tijd?
Er staat ook nog een groot spandoek van Telstar 1963-2013.

eindelijk iemand die reageert :rumcolaa:

ik vond het zelf ook een beetje veel groen voor februari.
 
Bovenaan