Met zo'n instelling is het te hopen dat VVV gauw weer die paar mensen in Dordrecht, Helmond en andere clubs met lege stadions in de eerste divisie lastig mag vallen.
Klopt.
Met zo'n instelling is het te hopen dat VVV gauw weer die paar mensen in Dordrecht, Helmond en andere clubs met lege stadions in de eerste divisie lastig mag vallen.
Als Kuipers het als een duidelijke scoringskans vind dan heeft hij gelijk en is vasthouden rood.
In dit geval vind ik het erg zwaar, ja natuurlijk kan hij op doel schieten maar en komt nog een extra verdediger bij.
Als het aan mij ligt mogen ze die regel ook wel veranderen naar het volgende;
Is de scoringskans via de toegekende strafschop groter dan de oorspronkelijke kans > geel. In andere gevallen rood.
Volgens mij is bij Utrecht ook nooit echt de vraag geweest in hoeverre die wedstrijd uitgespeeld zou kunnen worden, maar meer hoe het voor de fans zou zijn tijdens de wedstrijd en vooral na afloop als 23.000 man terug naar huis gaat.In Utrecht had misschien nog wel gespeeld kunnen worden maar bij twijfel moet je gewoon aflasten.
In Noord-Holland is het op dit moment gewoon onverantwoord. Bij Telstar zijn een paar bomen achter de tribune omgewaaid en liggen op de tribune / veld.
Tja, dinsdag 18.30 uur. Zullen de uitsupporters niet zo blij mee zijn.![]()
Volgens mij had Sparta - ADO beter om 18.30 gekund. Veel kortere afstand voor de uitsupporters...
Tja, dinsdag 18.30 uur. Zullen de uitsupporters niet zo blij mee zijn.![]()
Blijven ze toch lekker thuis, gezeur altijd.
Ik denk dat je rond dat tijdstip sneller vanuit Enschede in Emmen zit dan Den Haag op Spangen.
Hij heeft toch gelijk? Wat is erop tegen om deze duels gewoon allebei om 19.45 te laten spelen? Alsof dit zoveel kijkers kost.
Net als met de bekerduels om 20.45. Voetbal speel je voor de fans toch? Voor velen een onmogelijk tijdstip en voor veel jongeren al helemaal. En het dan raar vinden dat er almaar minder toeschouwers komen.
Wat mij opvalt bij stadion bezoekers is dat ze vaak klagen dat er niks aan was, tegenstanders die niet willen voetballen, eigen club die met 10 man speelt en een domme tactiek hanteert, een en al ergernis. Zo hebben al die mopperkonten een legitieme reden om thuis te blijven, bekijk het gewoon positief.
Met het OV niet...
Met het OV niet...
Ach ja. De één zeurt over voetbal, de ander over de muziekkeuze.
Zo blijkt maar weer dat voetbal een heerlijke uitlaatklep is.
Verschil is alleen dat ik nog maar twee keer op de vlucht ben geslagen voor die muziek maar dat jij nu toch al een jaar of wat flink wat te klagen hebt met Heerenveen.
In Utrecht had misschien nog wel gespeeld kunnen worden maar bij twijfel moet je gewoon aflasten.
In Noord-Holland is het op dit moment gewoon onverantwoord. Bij Telstar zijn een paar bomen achter de tribune omgewaaid en liggen op de tribune / veld.
Blijven ze toch lekker thuis, gezeur altijd.
Jij bent er ingetuind net als onder andere het AD en de Telegraaf.
Die foto werd vanochtend nog voor 6 uur gepost door een fanaccount en hebben de bomen nog blaadjes in deze tijd?
Er staat ook nog een groot spandoek van Telstar 1963-2013.