Speelronde 22

Forza AZ

Well-known member
Programma

7 februari
2000 Heracles Almelo-Fortuna Sittard
8 februari
1830 FC Groningen-Vitesse
1945 PSV-Willem II
1945 sc Heerenveen-VVV Venlo
2045 RKC Waalwijk-PEC Zwolle
9 februari
1215 FC Utrecht-Ajax
1430 AZ-Feyenoord
1430 Sparta Rotterdam-ADO Den Haag
1645 FC Emmen-FC Twente


Zondag wordt er een zware storm voorspeld. Vraag me af of er dan wel een beetje normaal gevoetbald kan worden, want vooral de stadions van Utrecht en AZ staan al bekend dat er snel veel wind staat.
 

De Wolf

Well-known member
Programma
Zondag wordt er een zware storm voorspeld. Vraag me af of er dan wel een beetje normaal gevoetbald kan worden, want vooral de stadions van Utrecht en AZ staan al bekend dat er snel veel wind staat.

Gelukkig kan het dak niet meer instorten :devil:
 

Batigoal

Well-known member
Mooi weekend met een aantal spannende wedstrijden, zowel boven- als onderin. Omdat het Utrecht-uit is verwacht ik puntverlies voor Ajax, ook gezien de huidige matige vorm. Maar ik verwacht ook wel dat Feyenoord wint van AZ, dus dat zou het een beetje aanvaardbaar maken.
 

Abubakari

Well-known member
Mooi weekend met een aantal spannende wedstrijden, zowel boven- als onderin. Omdat het Utrecht-uit is verwacht ik puntverlies voor Ajax, ook gezien de huidige matige vorm. Maar ik verwacht ook wel dat Feyenoord wint van AZ, dus dat zou het een beetje aanvaardbaar maken.

Ik denk dat Feyenoord gaat verliezen bij AZ. Zo goed speelt Feyenoord niet, de resultaten verbloemen veel. En zeker na puntverlies van Ajax in Utrecht schat ik AZ hoger in dan Feyenoord.
 

Forza AZ

Well-known member
Gelukkig kan het dak niet meer instorten :devil:

Dit is de 1e storm sinds het dak instortte. Achteraf misschien maar goed dat het in augustus gebeurde, want als het dak die storm nog net doorstaan had, dan hadden ze nu nog niet door gehad dat het dak gevaarlijk was, en had het zomaar a.s. zondag fout kunnen gaan.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dit is de 1e storm sinds het dak instortte. Achteraf misschien maar goed dat het in augustus gebeurde, want als het dak die storm nog net doorstaan had, dan hadden ze nu nog niet door gehad dat het dak gevaarlijk was, en had het zomaar a.s. zondag fout kunnen gaan.

Wat een speculatie.

Komt er überhaupt zondagochtend al storm? En zo ja, hoe zwaar zal die zijn? Nog niet veel van te zeggen lijkt mij.

Dat het een tochtgat is, dat is wel duidelijk.
 

Forza AZ

Well-known member
Komt er überhaupt zondagochtend al storm? En zo ja, hoe zwaar zal die zijn? Nog niet veel van te zeggen lijkt mij.
De wedstrijd is 's middags tussen 1430 en 1630. Dan wordt er windkracht 7 a 8 voorspeld met windstoten tot 100 km/uur of meer.
 

stc

Well-known member
Ben benieuwd welke code het knmi voor zondagmiddag af gaat geven. Zo te zien wordt het code oranje.
 

stc

Well-known member
Bepaalde zeeterminals in de zeehaven hebben al min of meer aangegeven vanaf zondag dicht te gaan ivm de slechte weersomstandigheden.
 

Abubakari

Well-known member
Ach ja, watjes 2020. Als tegenwoordig iemand een bal tegen zijn gezicht krijgt wordt het spel stil gelegd. Als het een keer hard waait of er valt sneeuw is het paniek in de tent.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Bepaalde zeeterminals in de zeehaven hebben al min of meer aangegeven vanaf zondag dicht te gaan ivm de slechte weersomstandigheden.

Dan maar hopen dat Feyenoord niet van plan was om met de boot te komen.
 
Bovenaan