Speelronde 22

Forza AZ

Well-known member
Met een beetje schuiven is er ruimte genoeg.

Een noodoplossing (als AZ en/of Ajax zich plaatst voor de kwartfinale EL) zou wel kunnen zijn om in het eerste weekend van april op vrijdag 3 en maandag 6 april te spelen. Dan is er genoeg tijd voor de heenwedstrijd van de EL op 9 april.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Sinds wanneer is die Thomas trouwens opeens goed genoeg voor een basisplaats bij PSV? Was bij Zwolle in mijn optiek niet meer dan een aardige momentenvoetballer.
 

Pascallovic

Well-known member
Sinds wanneer is die Thomas trouwens opeens goed genoeg voor een basisplaats bij PSV? Was bij Zwolle in mijn optiek niet meer dan een aardige momentenvoetballer.
Het zegt voldoende over de situatie van PSV dat hij staat opgesteld. Hij is niet goed genoeg voor een basisplaats als je mee wilt doen om de titel.

1-0 van de enige bij PSV die een doelpunt kan maken. Dumfries.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Petje af dat jij een seizoenkaart hebt bij VVV Maasveld. Dat je hier 17 duels naar kunt kijken. Bizar. Eén keer in de buurt geweest van ons doel en toch een punt
Verder niets anders dan simuleren, overtredingen maken, zeuren en tijdrekken. Dat wij dat echter niet kapot kunnen spelen is nog triester

Verder ben ik echt content met hoe Jansen de club uitdraagt en zie hem zeker meerdere jaren hier bouwen, maar waarom blijft hij volharden in iets wat niet werkt?

Waarom met 10 man blijven spelen door Odgaard in de punt te houden en waarom met dit middenveld blijven spelen in de kleine ruimtes? Dat werkte voor de winter al niet en nu nog steeds niet. Je creërt amper iets en scoort zelden meer dan één keer.

Ga nu toch gewoon eens met een 10 spelen achter Smit of Espejord. Durf het eens aan!
 

stc

Well-known member
Ik ben benieuwd naar het positieve wedstrijdverslag van stc.

Eindelijk weer een overwinning voor een redelijk PSV (eerste helft goed, tweede helft redelijk). Rodriguez is een goede speler in zowel verdedigend als aanvallend opzicht. Helaas waren er 3 dissonanten tegen Willem 2. Rosario, Schwaab en Lammers. Dat Rosario nog speelt is werkelijk ongelofelijk. Zijn passing is werkelijk om te huilen.
Voor de rest was het redelijk tot goed.

Ik vond daarnaast Willem 2 tegenvallen als een nummer 4 van de competitie. Daarnaast was die eigen goal een dramatische terugspeelbal van die Willem 2 speler. Als hij gekeken had, dan had hij gezien dat zijn keeper niet in de goal stond. (keeper had bij die ingooi ook niet aan de zijkant moeten staan.
 

gevegt

Well-known member
Duidelijk.
Zelf vind ik dat Gapko stilstaat in zijn ontwikkeling en Mo te veel hooi op zijn vork neemt.
Lammers wordt een hele goede. Op zeker.
 

Maasveld

Well-known member
Petje af dat jij een seizoenkaart hebt bij VVV Maasveld. Dat je hier 17 duels naar kunt kijken. Bizar. Eén keer in de buurt geweest van ons doel en toch een punt
Verder niets anders dan simuleren, overtredingen maken, zeuren en tijdrekken. Dat wij dat echter niet kapot kunnen spelen is nog triester

Het is in een uitwedstrijd tegen Heerenveen niet de bedoeling het publiek te vermaken. Verder is voetbal bijzaak.
 

stc

Well-known member
Duidelijk.
Zelf vind ik dat Gapko stilstaat in zijn ontwikkeling en Mo te veel hooi op zijn vork neemt.
Lammers wordt een hele goede. Op zeker.

Ik ben er niet zeker van dat Lammers een hele goede wordt. Ik vind hem tegenvallen. Hij kapt en draait teveel.
 

JMD

Well-known member
Ik ben er niet zeker van dat Lammers een hele goede wordt. Ik vind hem tegenvallen. Hij kapt en draait teveel.

Ik vind het ook niet een potentiële topspits nee. Mist het overzicht, teveel voor eigen gewin bezig.
 

Abubakari

Well-known member
Het is in een uitwedstrijd tegen Heerenveen niet de bedoeling het publiek te vermaken. Verder is voetbal bijzaak.

Met zo'n instelling is het te hopen dat VVV gauw weer die paar mensen in Dordrecht, Helmond en andere clubs met lege stadions in de eerste divisie lastig mag vallen.
 
Bovenaan