Speelronde 22

JMD

Well-known member

JMD

Well-known member
Utrecht wil de wedstrijd om maandagavond inhalen.
Komende maandag al?
Dat wordt lastig, want Ajax speelt woensdag voor de beker.

En gezien het feit dat Utrecht - Ajax een risicoduel is zal de burgemeester van de Domstad op zo'n korte termijn dit niet kunnen regelen.
 

JMD

Well-known member
PSV: Unnerstall,Dumfries,Schwaab, Viergever,Rodríguez,Rosario,Thomas, Hendrix,Ihattaren,Lammers,Gakpo
WILLEM II: Wellenreuther,Nieuwkoop, Holmén,Peters,Heerkens,Llonch, Ndayishimiye,Saddiki,Nunnely,Pavlidis, Köhlert

Hups PSV!
 

JMD

Well-known member
442 of Ihataren op de buitenkant? Zou wel echt domme keuze zijn.

Ik heb geen idee. Denk niet dat het veel uitmaakt, we spelen sowieso kut. Ik snap sowieso een aantal zaken niet uit deze opstelling. Kijk, Hendrix is idd ook niet wat PSV moet nastreven, maar die heeft de helft van het seizoen tenminste nog op de bank gezeten. Maar waarom Rosario keer op keer de kans krijgt om alles te verneuken snap ik ook niet. Die moet haast wel iets weten waarmee hij Faber (en eerder Bommel) kan compromitteren.
 

JMD

Well-known member
Haha een 4-4-2 met Thomas als 2e spits volgens Faber.
Serieus? Die vent is echt de weg kwijt.
Volgens mij kunnen we beter Hiddink voor de groep zetten dan deze clown nog langer te laten kloten na dit uiterst belangrijke thuisduel (want bj verlies sta je 7 punten achter op plek 4) en de uitduels in Arnhem en Den Haag en het thuisduel tegen Feyenoord voor de boeg. Als het zo doorgaat staan we over een paar weken 9e ofzo.
 

Maasveld

Well-known member
Enige logische keus.

Als AZ en/of Ajax zowel de bekerfinale als de 1/2 finale EL haalt dan is het aantal mogelijke inhaalmomenten tot het eind van de competitie precies 0... :)

Met een beetje schuiven is er ruimte genoeg.
 

Forza AZ

Well-known member
Dat kan volgens mij dit jaar niet, omdat dan de laatste speeldag van de PO gepland wordt na de dag dat de internationals afgestaan moeten worden aan hun nationale teams. Denk dat PSV daar niet zo blij mee gaat zijn... ;)

De finales van de EL en CL zijn in de week nadat de play-offs in Nederland afgelopen zijn, dus in die week zullen de internationals nog niet weg hoeven.
 

JMD

Well-known member
Met een beetje schuiven is er ruimte genoeg.

Nee. Dat is er niet. Omdat de Europese wedstrijden altijd op donderdag zijn kan je niet 'om de 3 dagen' gaan spelen. De enige snelle optie is maandag a.s. inhalen (en het bekerduel van Ajax naar donderdag), maar daar zal de burgemeester van Utrecht en Alkmaar niet blij mee zijn.
 

JMD

Well-known member
De finale van de CL is 1 week nadat de play-offs in Nederland afgelopen zijn, dus in die week zullen de internationals nog niet weg hoeven.

Oke, dan kan dat idd dus wel. En AZ en Ajax zullen geen PO gaan spelen, dus dat kan dan zeker.
 
Bovenaan