gevegt
Well-known member
Dan weet je het nu. Toch nog wat geleerd op de zaterdagavond!Sorry, ik wist niet dat een wisselspeler verplicht minimaal 45 minuten mee moet spelen en dat Jong PSV belangrijker is dan PSV 1.
Dan weet je het nu. Toch nog wat geleerd op de zaterdagavond!Sorry, ik wist niet dat een wisselspeler verplicht minimaal 45 minuten mee moet spelen en dat Jong PSV belangrijker is dan PSV 1.
Dan is het toch geen krentenbol meer?Volgens Studio Sport is SC Heerenveen zonder de Veermannen een krentenbol zonder krenten.
Ik.Ongelooflijke lamlul die Vd Kerkhof. Achteraf zeggen dat ie had moeten fluiten. En wat doet de VAR? Wat voor lamzak zat daar te zappen?
Smerige klootzak!!!!
Wees blij dat ik die handsbal van van Beek door de vingers zag.Smerige klootzak!!!!
Net zo onbegrijpelijk inderdaad. Toen moest ie al geweten hebben dat ie mis zat.Wees blij dat ik die handsbal van van Beek door de vingers zag.
Dat wist ik ook, maar het eindresultaat telt!Net zo onbegrijpelijk inderdaad. Toen moest ie al geweten hebben dat ie mis zat.
Vuile Fries!!!Wees blij dat ik die handsbal van van Beek door de vingers zag.
Ongelooflijke lamlul die Vd Kerkhof. Achteraf zeggen dat ie had moeten fluiten. En wat doet de VAR? Wat voor lamzak zat daar te zappen?
Dat vroeg ik mij ook af, toen ik net de herhaling zag.Hoezo werd die PSV goal niet afgekeurd waarbij Vinicius de doelman uitschakelde?
Dus? Dan laat je die spelers invallen vanaf minuut 50 ofzo?Ging voor deze wedstrijd niet op. Jong PSV speelt maandag a.s.. Als een speler bv minimaal 45 minuten had gespeeld had deze niet mee mogen doen aanstaande maandag. Staat in de regels.
Dat kan niet, want die had geen haar. Kooij is zo te zien te blij met zijn haar...Hij geeft het tenminste toe. Er zijn nog veel slechtere. Zo'n Joey Kooij bijvoorbeeld, die denkt nu al dat ie Collina himself is.
Dus? Dan laat je die spelers invallen vanaf minuut 50 ofzo?