Ronde 11

Hoog tijd voor

  • Een thuisnederlaag voor lucky PSV

  • Een galavoorstelling in eigen huis van PSV

  • Een mooie Sparta stunt

  • Een Cambuur zege na 3 missers op rij

  • Een mooie overwinning van Ajax

  • Een dipje voor Ajax


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heerenveen mag zich trouwens ook terecht beklagen. Die rode kaart is al onterecht en bij de 1-1 is de regel heel eenvoudig: als de scheidsrechter de bal aanraakt dan moet hij affluiten en het spel hervatten met een stuiterbal.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Je vergeet een regel: Wisselspelers moeten minimaal 45 minuten meedoen in een wedstrijd.
 

JMD

Well-known member
Bekijk bijlage 761362
Daarnaast mag je niet eerst bij het eerste spelen en bv een dag later bij een jong elftal gaan spelen.
Dat zie ik niet staan in die regels, wel dat dat niet mag als de speler in de basis gestart is of minimaal 45' heeft gespeeld.
Als zo'n speler dan na 50 minuten invalt kan hij gewoon met Jong meedoen later dat weekend.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wie heeft eigenlijk bedacht dat het een goed idee is om Mario '10-0' Been werkelijk elke wedstrijd van Feyenoord te laten analyseren voor ESPN? Mario is een geweldige vent, waar je uitstekend mee kunt doorzakken, zo weet ik uit ervaring (kunnen @Max en @Reinoud ook beamen). Maar als analist vind ik het niets. Waarom krijgen wij niet Marciano Vink of Kenneth Perez?
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Maasveld

Well-known member
Wie heeft eigenlijk bedacht dat het een goed idee is om Mario '10-0' Been werkelijk elke wedstrijd van Feyenoord te laten analyseren voor ESPN? Mario is een geweldige vent, waar je uitstekend mee kunt doorzakken, zo weet ik uit ervaring (kunnen @Max en @Reinoud ook beamen). Maar als analist vind ik het niets. Waarom krijgen wij niet Marciano Vink of Kenneth Perez?
Vink en Perez analyseren alleen wedstrijden van de topploegen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wie heeft eigenlijk bedacht dat het een goed idee is om Mario '10-0' Been werkelijk elke wedstrijd van Feyenoord te laten analyseren voor ESPN? Mario is een geweldige vent, waar je uitstekend mee kunt doorzakken, zo weet ik uit ervaring (kunnen @Max en @Reinoud ook beamen). Maar als analist vind ik het niets. Waarom krijgen wij niet Marciano Vink of Kenneth Perez?

Ze hebben nu PI-AIR aangetrokken. Lijkt echter dat PI-AIR meer voor aan tafel is bij de Europese duels doordeweeks.
 

Batigoal

Well-known member
Ik verwacht dat we straks het telraam erbij kunnen pakken. Maar goed, ondanks het belabberde spel dit seizoen zal Fräser, over wie op de een of andere manier opeens het beeld bestaat dat het een goede trainer is, wederom geen kritische vragen krijgen en gewoon mogen blijven aanmodderen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik verwacht dat we straks het telraam erbij kunnen pakken. Maar goed, ondanks het belabberde spel dit seizoen zal Fräser, over wie op de een of andere manier opeens het beeld bestaat dat het een goede trainer is, wederom geen kritische vragen krijgen en gewoon mogen blijven aanmodderen.

Ik ben allang blij dat deze ekte Feyenoorder nog geen trainer bij ons is geworden.
 

Batigoal

Well-known member
Ik ben allang blij dat deze ekte Feyenoorder nog geen trainer bij ons is geworden.
Het is een heel aardige man en natuurlijk heeft Sparta vorig jaar uitstekend gepresteerd, maar nu met wat minder materiaal zie je dat Fraser net als voorheen niet erbovenuit steekt. Dit seizoen lijkt hij vooral geen plan B te hebben als plan A niet lukt, wat zo ongeveer iedere wedstrijd aan de hand is.

Van Stee kun je daarin overigens ook een hoop verwijten. De hele zomer de tijd gehad om een vervanger te zoeken voor Harroui waarvan iedereen al wist dat hij weg ging plus de broodnodige versterkingen achterin en voorin, en na een vrij kansloze transferperiode aangeven dat de markt gewoon moeilijk is. Tsja.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan