De Groene Scout
Well-known member
Wat deed Zerrouki dan?Jammer dat Zerrouki geen gele kaart kreeg na zijn goal.
Ook hoop ik dat Twente een geldboete krijgt.
Wat deed Twente dan?
Wat deed Zerrouki dan?Jammer dat Zerrouki geen gele kaart kreeg na zijn goal.
Ook hoop ik dat Twente een geldboete krijgt.
Zerrouki beetje provoceren na zijn goal met zijn hand achter zijn oren het doelpunt vieren. Heeft die jongen niet nodig.Wat deed Zerrouki dan?
Wat deed Twente dan?
Typsch zo'n duel waarbij Haller zo meteen de 0-1 maakt en Ajax 'op papier' eenvoudig met 0-2 wint...Wat een waardeloze pot voetbal. Typisch zo'n wedstrijd waarin je punten gaat verliezen.
Juist typisch zo'n wedstrijd waarin Ajax in de tweede helft alsnog wint. Heracles heeft z'n kansen gehad en verprutst via Burgzorg.Wat een waardeloze pot voetbal. Typisch zo'n wedstrijd waarin je punten gaat verliezen.
Ik hoop met je mee!Typsch zo'n duel waarbij Haller zo meteen de 0-1 maakt en Ajax 'op papier' eenvoudig met 0-2 wint...
Ging voor deze wedstrijd niet op. Jong PSV speelt maandag a.s.. Als een speler bv minimaal 45 minuten had gespeeld had deze niet mee mogen doen aanstaande maandag. Staat in de regels.Is ook gelul. Jullie hebben Jong PSV nog in de Eerste Divisie spelen. Neem je daar een paar van mee.
Ging voor deze wedstrijd niet op. Jong PSV speelt maandag a.s.. Als een speler bv minimaal 45 minuten had gespeeld had deze niet mee mogen doen aanstaande maandag. Staat in de regels.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk