Ronde 11

Hoog tijd voor

  • Een thuisnederlaag voor lucky PSV

  • Een galavoorstelling in eigen huis van PSV

  • Een mooie Sparta stunt

  • Een Cambuur zege na 3 missers op rij

  • Een mooie overwinning van Ajax

  • Een dipje voor Ajax


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bernardo

Well-known member
Heerlijke 3-punter zeg. Zo belangrijk deze. Volgende week PEC uit, daar goed resultaat en we staan er fantastisch voorm
 

Abubakari

Well-known member
Wat een treurige vertoning. Groningen speelt inderdaad als een degradatiekandidaat.
Wanvertoning en Buijs die na afloop totaal niet boos is, dat is geen goed teken.

Ajax op zaterdag voor een CL wedstrijd is drie keer niks, ging bij PEC en Hveen nog net goed, maar dit was een keer te verwachten. Wel een blamage, met zo'n team al zoveel puntverlies.
Over Hveen gesproken, was Joey Veerman nou ook al gepasseerd of was die gewoon niet fit?

Gelukkig was Cambuur er nog, wat Bernardo zegt, hele fijne die hard nodig was na 3 nederlagen op rij.
 

Abubakari

Well-known member
Wie heeft eigenlijk bedacht dat het een goed idee is om Mario '10-0' Been werkelijk elke wedstrijd van Feyenoord te laten analyseren voor ESPN? Mario is een geweldige vent, waar je uitstekend mee kunt doorzakken, zo weet ik uit ervaring (kunnen @Max en @Reinoud ook beamen). Maar als analist vind ik het niets. Waarom krijgen wij niet Marciano Vink of Kenneth Perez?
Ik zet het geluid al een tijdje uit, van Gangelen is te dom om te poepen en dat gebazel van die andere figuren kan ik ook wel zonder. Zeker als Ajax ook nog slecht speelt, dan erger ik mij zo al erg genoeg.
 

Batigoal

Well-known member
Ongelofelijk dat Cordoba 'maar' bij Go Ahead speelt. Die is voor de meeste Eredivisie-ploegen een aanwinst.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5
Bovenaan