JaDessers met de winnende?
Hoppa!Dessers met de winnende?
Ik denk serieus dat @stc zich helemaal scheef lacht dat wij keer op keer weer serieus ingaan op zijn getroll.Ajax heeft ook 10 keer meer kwaliteit dan Heracles maar als je niet scoort win je ook niet.
Verder heeft PSV bij 15 clubs zeker meer kwaliteit in huis.
Eens, overigens doet Miramar vaak precies hetzelfde. Die post hier ook altijd dat het niks gaat worden met Feyenoord ofzo, maar ondertussen wint hij (zoals De Wolf aangeeft) wel eindstandvoorspellingen enz.Heeft een irritant bijgeloof waarin hij gelooft dat PSV wint als hij roept dat ze gaan verliezen en dat concurrenten verliezen als hij roept dat ze gaan winnen. Hopelijk straft Feyenoord die voodoo nog af.
Dat is ooit een keer als geintje begonnen. Ik ben daar ook verantwoordelijk voor omdat ik Miramar opstook.Eens, overigens doet Miramar vaak precies hetzelfde.
Ik zie net de goals van NEC terug, maar die 1e en 2e goal slaan verdedigend toch helemaal nergens op?Wat een treurige vertoning. Groningen speelt inderdaad als een degradatiekandidaat.
Kan ook leuk zijn. Kan me nog een Sparta - PSV herinneren van een jaar of 20 terug (Kezman maakte de winnende) waarin alleen Luinge het veld bespeelbaar vond... Niveau van de wedstrijd 0, amusementswaarde hoog...Even het slot van RKC - Cambuur gezien. Op het eind was het aquavoetbal.
PSV stelt kwalitatief zeer weinig voor.Ajax heeft ook 10 keer meer kwaliteit dan Heracles maar als je niet scoort win je ook niet.
Verder heeft PSV bij 15 clubs zeker meer kwaliteit in huis.